praegune kellaaeg 02.06.2024 11:09:49
|
Hinnavaatlus
:: Foorum
:: Uudised
:: Ärifoorumid
:: HV F1 ennustusvõistlus
:: Pangalink
:: Telekavad
:: HV toote otsing
|
|
autor |
sõnum |
|
wicked
HV Guru
liitunud: 06.11.2001
|
|
Kommentaarid: 68 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
1 :: |
63 |
|
tagasi üles |
|
|
SvP
HV vaatleja
liitunud: 12.08.2002
|
28.11.2002 00:33:49
|
|
|
link :: Suur video
Doom3 juures on mind siiani häirinud 2 asja:
1) mu masin on liiga saast selle vedamiseks
2) varjud on absoluutselt mustad ja kandiliste servadega. Nonäiteks see:
[img] http://cq3.nofadz.com/doom3/09.jpg[/img]
Aga Sweeney on valmis nikerdanud sellise asja (tähelepanu tuleb pöörata ennekõike sujuvatele varjudele, mis on risiti vastupidine sellega, mida Doom3 siiani teinud on).
[img] http://www.guru3d.com/tech/geforcefx/img/Games/Unreal_GFFX_01.jpg [/img]
Asjale lisab Wurtzi ka see, et Carmack on OpenGL mees, aga Sweeney DirectX progeja... mitte et see millekski oluline oleks, aga hea, et mõlema standardi tugevaid toetajaid on...
Veel 1 asi, kel aega laialt käes, siis allpool on link GFFX esitlusele. Kui natuke üle tunni kerida, siis näeb seda, kuidas mängudes kah tuumaplahvatuste simulatsioone tehakse.. kohe pärast seda ongi Sweeney etteaste
_________________ Kõik tüdrukud on head, aga kust need kurjad naised tulevad? |
|
tagasi üles |
|
|
stepzter
HV veteran
liitunud: 11.11.2001
|
28.11.2002 01:18:08
|
|
|
Kusjuures mingil määral võib aimu saada, kus GFFX märgatavalt praegusest Radeon9700Pro'st üle on, vaadates praeguseid benchmarke, kus Radeon9500Pro praegu Ti4600'st märgatavalt üle on.
Ti4600 ja R9500Pro on jõudude vahekorralt suhteliselt sarnased R9700Pro'le ja GFFX'le. Ti4600'l on natukene bandwithi rohkem, 9500Pro'l on fillrate'i oluliselt rohkem, 9700Pro'l on bandwithi natukene rohkem, GFFX'l on fillrate'i oluliselt rohkem.
|
|
Kommentaarid: 26 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
26 |
|
tagasi üles |
|
|
Troll
HV Guru
liitunud: 01.06.2002
|
28.11.2002 01:31:11
|
|
|
stepzter kirjutas: |
Kusjuures mingil määral võib aimu saada, kus GFFX märgatavalt praegusest Radeon9700Pro'st üle on, vaadates praeguseid benchmarke, kus Radeon9500Pro praegu Ti4600'st märgatavalt üle on.
Ti4600 ja R9500Pro on jõudude vahekorralt suhteliselt sarnased R9700Pro'le ja GFFX'le. Ti4600'l on natukene bandwithi rohkem, 9500Pro'l on fillrate'i oluliselt rohkem, 9700Pro'l on bandwithi natukene rohkem, GFFX'l on fillrate'i oluliselt rohkem. |
Radeon 9500Pro on GF4Ti4600-st üle pildikvaliteedilt, aga jõudluses jääb ikkagi alla. Tavatestides, kus Anisotroping Filteringi ja Anti-Aliasingut ei kasutata jääb just Radeon9500Pro märgatavalt alla! Vaata FiringSquadi teste.
_________________ TÜMPA, TÜMPA...EEST ÄRA, TROLL TULEB!!! |
|
Kommentaarid: 125 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
121 |
|
tagasi üles |
|
|
stepzter
HV veteran
liitunud: 11.11.2001
|
28.11.2002 01:55:06
|
|
|
troll kirjutas: |
stepzter kirjutas: |
Kusjuures mingil määral võib aimu saada, kus GFFX märgatavalt praegusest Radeon9700Pro'st üle on, vaadates praeguseid benchmarke, kus Radeon9500Pro praegu Ti4600'st märgatavalt üle on.
Ti4600 ja R9500Pro on jõudude vahekorralt suhteliselt sarnased R9700Pro'le ja GFFX'le. Ti4600'l on natukene bandwithi rohkem, 9500Pro'l on fillrate'i oluliselt rohkem, 9700Pro'l on bandwithi natukene rohkem, GFFX'l on fillrate'i oluliselt rohkem. |
Radeon 9500Pro on GF4Ti4600-st üle pildikvaliteedilt, aga jõudluses jääb ikkagi alla. Tavatestides, kus Anisotroping Filteringi ja Anti-Aliasingut ei kasutata jääb just Radeon9500Pro märgatavalt alla! Vaata FiringSquadi teste. |
Praegustes mängudes jääb natukene Ti4600'le alla nagu ka arvata oli, sest praegused mängud sõltuvad rohkem bandwithist, kui fillratest, samas vähemalt nendes bandwithist sõltuvates testides, kus Firingsquad testis kaarte, ei tulnud kummalgi kaardil kiirusest puudu. Pigem võiks keerata antialias peale, kus R9500Pro selge eelis on multisamplimisel subsamplite värvi pakkimises. Samas UT2003's, mis peaks olema suhteliselt korralik näitaja, mis suunas mängumootorid liiguvad, oli R9500Prol selge eelis.
Niipalju kui mina tean, siis enamus uuemaid mänge istubki natukene rohkem fillrate otsas, kui praegused. Peale selle ei ole mul üldse respekti Firingsquadi review vastu, hunnik teste tehtud, ilma isegi päris täpselt aru saamata, mida ja miks testiti. Ei ole isegi hoolitsetud, et benchmarkid kataks erinevad graafikakaardi koormamise stiilid ära. Lihtsalt paar kolm popimat benchmarki. Ei ütleks, et selle review põhjal mingeid väga laiahaardelisemaid järeldusi teha saab.
Muideks pildikvaliteet pildikvaliteediks, aga kui kaarti rohkem aega tahab omada, siis DX9 tugi ei tee sugugi paha. Juba võimalus neid demosid vaadata on kindlasti midagi väärt. Kui ma praegu peaks soovitama mingit kaarti, siis kui vähegi raha on, on 9500Pro superhea diil.
PS: Ma millegipärast ennustan, et Doom3's on R9500Pro'l oluline eelis Ti4600 ees ;)
|
|
Kommentaarid: 26 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
26 |
|
tagasi üles |
|
|
m1
HV kasutaja
liitunud: 09.01.2002
|
28.11.2002 11:21:26
|
|
|
troll kirjutas: |
Radeon 9500Pro on GF4Ti4600-st üle pildikvaliteedilt, aga jõudluses jääb ikkagi alla. Tavatestides, kus Anisotroping Filteringi ja Anti-Aliasingut ei kasutata jääb just Radeon9500Pro märgatavalt alla! Vaata FiringSquadi teste. |
Veel üks test:
http://www.anandtech.com/printarticle.html?i=1756
Ei ütleks, et ta TI4600le alla jääb jõudluses. Mõnedes vähemnõudlikes testides on küll väiksem skoor, aga seal on fps juba niigi suur, nii et see väga ei mõjuta.
Kui juba selline kaart osta, siis võiks FSAA+AF peale keerata, ja mis siis skooridest saab, näeb UT2003 testidest
|
|
Kommentaarid: 31 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
1 :: |
0 :: |
30 |
|
tagasi üles |
|
|
Beanladen
HV kasutaja
liitunud: 25.03.2002
|
28.11.2002 12:03:00
|
|
|
m1 kirjutas: |
troll kirjutas: |
Radeon 9500Pro on GF4Ti4600-st üle pildikvaliteedilt, aga jõudluses jääb ikkagi alla. Tavatestides, kus Anisotroping Filteringi ja Anti-Aliasingut ei kasutata jääb just Radeon9500Pro märgatavalt alla! Vaata FiringSquadi teste. |
Veel üks test:
http://www.anandtech.com/printarticle.html?i=1756
Ei ütleks, et ta TI4600le alla jääb jõudluses. Mõnedes vähemnõudlikes testides on küll väiksem skoor, aga seal on fps juba niigi suur, nii et see väga ei mõjuta.
Kui juba selline kaart osta, siis võiks FSAA+AF peale keerata, ja mis siis skooridest saab, näeb UT2003 testidest |
Kui ikka Comanche's 1600x1200 max det ja fps 0n mõlemal 44 siis ei ütleks et fps on kõrge ja asi vähenõudlik oleks.
_________________
|
|
Kommentaarid: 1 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
1 |
|
tagasi üles |
|
|
Beanladen
HV kasutaja
liitunud: 25.03.2002
|
|
Kommentaarid: 1 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
1 |
|
tagasi üles |
|
|
Nu
HV Guru
liitunud: 21.12.2001
|
|
Kommentaarid: 177 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
1 :: |
157 |
|
tagasi üles |
|
|
lamp
HV Guru
liitunud: 08.11.2001
|
04.12.2002 18:47:12
|
|
|
See BSOD on ka vahva
ja 1 pisike error.
|
|
Kommentaarid: 179 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
1 :: |
1 :: |
158 |
|
tagasi üles |
|
|
DigeBeni
HV Guru
liitunud: 06.11.2001
|
04.12.2002 19:12:18
|
|
|
... näh, nüüd on siis teada, millega neil seal nii kaua aega läks ,
kahju ainult, et kõike seda niipea veel mängudes näha ei saa st.
kujutan ette kuidas võiks välja näha DOOM'i keskkond selle kaardi
võimaluste juures, judinad tulevad peale. Varem oli mängutreijalitel
häda, et neil pole riistvara, mis nende fantaasiaid suudaks rahuldavalt
kujutada, aga nüüd on asi pigem vastupidiseks pöördumas ...
_________________
viimati muutis DigeBeni 05.12.2002 08:42:09, muudetud 1 kord |
|
Kommentaarid: 193 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
2 :: |
5 :: |
160 |
|
tagasi üles |
|
|
sunshine
HV vaatleja
liitunud: 15.11.2002
|
04.12.2002 20:26:18
|
|
|
ma lugesin aint esimese lehekylje ära ning tahan järgmine aasta osta FX-i kuid kas peab olema emaplaadil agp8x socket et see töötaks? või lihstalt annab see juurde perfomance-it?lugesin pc gamerist et peab olema uus agp sest muidu ei saa kaart niipalju infi korraga kätte kui vaja,on see nii?
|
|
Kommentaarid: 1 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
1 |
|
tagasi üles |
|
|
stepzter
HV veteran
liitunud: 11.11.2001
|
04.12.2002 20:28:28
|
|
|
Ei ole veel midagi. Võimaluste poolepealt Vertex ja pixelshaderite kolmandad versioonid (mille tugi on DX9's sees muide, kuigi mitte NV30's ja R300's) piisavad suhteliselt pikaks ajaks, aga ma võin kümnete kaupa efekte lugeda, mille jaoks on arvutusvõimsust ja mälu ribalaiust sadu kordi juurde vaja. Ja need ei ole sugugi sellised asjad, mida tähele ei pane. On vaja natuke silmi lahti hoida ideega, miks igasugused optilised efektid tekivad, et aru saada, mis ma mõtlen.
Praegu ei saada isegi otseselt heidetavate varjudega hakkama, natuke suuremate punkt ja suund valgusallikate ja keerulisemate objektide puhul. (Doom3 arvutab umbkaudud 4-5'te valgusallikat korraga ja 3dmudelid on suht väikese arvu kolmnurkadega)
Aga kui teada tahta, mis veel reaalaja graafikas mägede taga on, siis tasuks vaadata järgmiseid märksõnu (eestikeelseid vasteid ei tea, isegi kui need olemas on): caustics, monte-carlo lighting, photon mapping, subsurface scattering jne.
Kui kedagi huvitab võin näiteid ka üles panna.
Ma kunagi sikutasin stanfordi lehelt, aga praegu tundus maas olevat.
http://graphics.stanford.edu/papers/bssrdf/bssrdf.pdf on näiteks subsurface scatteringu kohta.
|
|
Kommentaarid: 26 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
26 |
|
tagasi üles |
|
|
Nu
HV Guru
liitunud: 21.12.2001
|
04.12.2002 21:14:19
|
|
|
njah pole seda powwat ülearu midagi.
näiteks Dawn demos oleks nVidia võinud ju kogu keskkonna
detailses 3D's teha... mitte lihtsalt pilti taustaks panna.
Kuid paistab et gpu'l on võimsust parasjagu niipalju et
see "liblikas" liikuma panna
millal näiteks selline asi mängutesse jõuab
http://graphics.stanford.edu/~henrik/images/imgs/mie3pm.jpg
_________________ DO you want it.. And if you had it would you flaunt it...
ss |
|
Kommentaarid: 177 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
1 :: |
157 |
|
tagasi üles |
|
|
A-Circus.
Kreisi kasutaja
liitunud: 30.10.2002
|
04.12.2002 22:23:53
|
|
|
Kas sellele teste pole veel tehtud vä?
|
|
Kommentaarid: 48 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
46 |
|
tagasi üles |
|
|
SvP
HV vaatleja
liitunud: 12.08.2002
|
04.12.2002 23:03:45
|
|
|
Nu kirjutas: |
millal näiteks selline asi mängutesse jõuab |
Ma pakun, et suht varsti (inimese elueaga võrreldes)- vähe polügoone, natuke peegeldusi: kõik see on juba paar aastat olemas Omaette lugu on "pehmete" (sujuvate) varjudega, aga Tim Sweeney näitas NV30 esitlusel ühte demo, kus juba "pehmed" varjud olemas olid. Postitasin siiagi foorumisse selle pildi.
stepzter - kas sa tegeled selliste asjadega hobi korras või ameti tõttu?
Mitte õiendamise mõttes, aga lihtsalt kommentaariks:
mis veel reaalaja graafikas mägede taga on
su enda viidatud dokument väidab, et
- Monte Carlo meetod on sigaaeglane võrreldes selle Subsurface Scatteringuga (sama asja renderdamiseks kulus 5 versus 1200 minutit).
- Photon Mapping on umbes poole aeglasem (5 versus 12 minutit), lisaks on selle kasutamisega see paha lugu, et "heade" tulemuste saamine pole algoritmitav (footonite arvu valik käib minuteada katse-eksitus meetodil).
Ma ise tahaks teada, kuidas Sweeney neid pehmeid varje tegi...
Kel midagi teha pole - uurige, mitu % praegu "laialt" kasutsel olevatest valguse renderdamise algoritmidest on algselt Wann Jenseni poolt välja mõeldud
_________________ Kõik tüdrukud on head, aga kust need kurjad naised tulevad? |
|
tagasi üles |
|
|
stepzter
HV veteran
liitunud: 11.11.2001
|
04.12.2002 23:31:56
|
|
|
SvP kirjutas: |
stepzter - kas sa tegeled selliste asjadega hobi korras või ameti tõttu?
|
Puhtalt hobikorras.
SvP kirjutas: |
Mitte õiendamise mõttes, aga lihtsalt kommentaariks:
mis veel reaalaja graafikas mägede taga on
su enda viidatud dokument väidab, et
- Monte Carlo meetod on sigaaeglane võrreldes selle Subsurface Scatteringuga (sama asja renderdamiseks kulus 5 versus 1200 minutit).
- Photon Mapping on umbes poole aeglasem (5 versus 12 minutit), lisaks on selle kasutamisega see paha lugu, et "heade" tulemuste saamine pole algoritmitav (footonite arvu valik käib minuteada katse-eksitus meetodil).
|
Ma viitasin Monte-Carlo meetodile ja Photon mappingule globaalse valgustatuse arvutamisel, siin on neid meetodeid sub-surface scatteringu arvutamiseks.
Enamuse praegu laialdaselt kasutusel olevatel meetoditel on probleemiks valgustusega see, et ei arvestata, et iga objekt millepeale valgusallikast valgus langeb, muutub ise ka valgusallikaks peegeldades osa valgust tagasi.
Peale selle, isegi arvestades, et selle objekti arvutamiseks kulus 5min, et seda reaalajas teha, peaks 9000korda kiirem riistvara olema. Arvestades, et NV30 ja R300 on umbkaudu 30 korda kiiremad, aga mitte nii paindliku riistvaraga, siis praeguse arengutempoga 5-10 aasta jooksul võime isegi nägema hakata sellise täpsusega arvutatud valgustatust.
SvP kirjutas: |
Ma ise tahaks teada, kuidas Sweeney neid pehmeid varje tegi...
|
Kuskil ma nägin konkreetse algoritmi nime ka, aga ma praegu peast ei mäleta, ma ise ei olnud sellega veel põhjalikult tutvunud ja ei olnud aega vaadata ka. See oli igaljuhul mingeid kavalaid trikke kasutades, millel reaalse eluga erilist pistmist ei ole, aga näevad enamvähem välja.
Nagu enamus praegusest reaalajagraafikast :)
|
|
Kommentaarid: 26 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
26 |
|
tagasi üles |
|
|
Winterwind
One
liitunud: 19.05.2002
|
04.12.2002 23:50:47
|
|
|
sweeney kasutas nende varjude tekitamiseks unreal warfear'i mootorit, ehk siis sama tehnoloogiat, mis ut 2k3me all pesitseb.... v2hemalt nii kuskil v2ideti, aga tulemus oli t6esti imeline, kuigi p2ris elust j22b ka see v2ga kaugele maha .... ja seda nagu p2ris graafikat m2ngudes v6idki ootama j22da, parem haara kohe püss ja mine tallinna pääle v6rgus quaket m2ngima, on palju reaalsem, kui ykski m2ng m6nekymne aasta jooksul, v2hemalt on see minu arvamus
|
|
Kommentaarid: 1007 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
3 :: |
1 :: |
727 |
|
tagasi üles |
|
|
SvP
HV vaatleja
liitunud: 12.08.2002
|
04.12.2002 23:53:07
|
|
|
tsitaat: |
Peale selle, isegi arvestades, et selle objekti arvutamiseks kulus 5min, et seda reaalajas teha, peaks 9000korda kiirem riistvara olema. Arvestades, et NV30 ja R300 on umbkaudu 30 korda kiiremad, aga mitte nii paindliku riistvaraga, siis praeguse arengutempoga 5-10 aasta jooksul võime isegi nägema hakata sellise täpsusega arvutatud valgustatust. |
Ehk pakub siis huvi, kuidas tüüp üritab sarnast asja juba reaalajas teha:
http://www.mpi-sb.mpg.de/~magnor/publications/pg02-1.pdf
Alguses 5-10 minutit eeltöötlust ja siis
10000 vertices - 2,7 FPS
4000 vertices - 5,6 FPS
The timings were collected on a dual 1.7 GHz Xeon PC with 1GB of RAM, using a GeForce3 graphics card.
_________________ Kõik tüdrukud on head, aga kust need kurjad naised tulevad? |
|
tagasi üles |
|
|
rammijoodik
HV vaatleja
liitunud: 30.11.2002
|
05.12.2002 02:44:40
|
|
|
veidike polygonne oli sellel Dawnil ve WOHA(karjates sekundiks)
Ja see Everquest2 jutt,et mitu siukest karakterit yhel pildil näha võib ilma lonkamiseta,umm about 30-50
|
|
tagasi üles |
|
|
DigeBeni
HV Guru
liitunud: 06.11.2001
|
05.12.2002 08:55:59
|
|
|
Stepz ja Nu
... sry, võib-olla ei väljendanud päris täpselt st. tahtsin mainida
lihtsalt fakti, et hetkel on riistvara mängutegijatest ette jõudnud.
Loomulikult on asi veel reaalsusest väga kaugel, isegi see pilt,
mille Nu välja tõi pole reaalsuse kõrval suurt midagi, kuid võrreldes
praeguseaja parimate saavutustega on neis kaartides ülimalt palju
kasutamata potentsiaali, mille täies ilus nägemiseks läheb veel
vähemalt aasta või paar ja ega kiibiaretajadki maga. Sellepärast
tundub mulle, et nad võiks kuidagi oma töö ühendada, et ei peaks
ootama aastaid enne, kui rakendused hakkavad investeeringut
ära tasuma ...
_________________
|
|
Kommentaarid: 193 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
2 :: |
5 :: |
160 |
|
tagasi üles |
|
|
Nu
HV Guru
liitunud: 21.12.2001
|
|
Kommentaarid: 177 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
1 :: |
157 |
|
tagasi üles |
|
|
SvP
HV vaatleja
liitunud: 12.08.2002
|
05.12.2002 20:56:05
|
|
|
Kogu mudel (maja + kuju) oli 1 mill. Kui sa uuesti vaatad, siis kohe alguses näidatakse sõrestikmudelit. Sellel pildil on näga laud, natuke tooli ja paar seina.
Ma ei väida, et renderdamistehnika kehv on, ikka vastupidi.
_________________ Kõik tüdrukud on head, aga kust need kurjad naised tulevad? |
|
tagasi üles |
|
|
|
lisa lemmikuks |
|
|
sa ei või postitada uusi teemasid siia foorumisse sa ei või vastata selle foorumi teemadele sa ei või muuta oma postitusi selles foorumis sa ei või kustutada oma postitusi selles foorumis sa ei või vastata küsitlustele selles foorumis sa ei saa lisada manuseid selles foorumis sa võid manuseid alla laadida selles foorumis
|
|
Hinnavaatlus ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
|