Maanteele on sellest Mazda 6st enam kui küll. No lihtsalt võrdluseks - mulle ei meeldiks kui sikliga rajal sõidan ning siis tuleb rolleriklubi sinna jalgu sõitma.
Millise "võrdluseks sikliga" siis härra ise rajale tulla plaaniks kui tohib huvi tunda? _________________ Ma ei kuuluta jumalikku tõde vaid avaldan oma isiklikku subjektiivset arvamust.
God Hates Us All
no ma usun, et "lahja" arbuusiga võib isegi konkurentsi pakkuda... no, vbolla m5'le, üldiselt on siin foorumis kasutajatel ikka päris huvitavaid masinaid mida rajale tuua...
Sõidurõõm ei peitu auto hobujõududes. Tanel Alpina B5 on suht sama vedrustusega, nagu BMW 520d oleks, ainult et 520d on palju kergem ja arvatavasti tänu sellele ka kurvides kiirem. Kui auto on korras ning pidurid pole B seeria odavate klotsidega ära rikutud võib sõita www.auto24ring.ee rajal ükskõik milline auto, ise olen näiteks Cayenniga omal ajal sõitnud ning 2.5T ja 7s 0-100km/h auto tegi nii mõnelegi paberil palju nobedamale masinale silmad ette. Viimane opentrack näitas näiteks kõikidele porschedele, GT-R-ile, R8-le jpt supersport autodele koha kätte 8 aastat vana mitsubishi evo...sõitja lihtsalt oli väga hea ning suurte munadega
Sõita aga tasub sellepärast, et ohuolukordi liikluses ohutult ei saa kogeda, rajal aga küll, mõned korrad käimist ning ettekujutus, kuidas su auto ohuolukorras käitub on palju parem, tänu millele võid säästa nii enda auto, kui ka enda elu _________________ Laptopid.ee Suur sülearvutite salong, kohapeal 200+ sülearvutit, HV kasutajale 5-10% läpparilt alla!
Mu Hävitaja on nii aeglane, et sellega pole küll mõtet tulla rinkale sõitma. Aga õhtul linna peale õlletama võin küll tulla _________________ Ehitusprojektid ja konstruktiivsed lahendused HV kasutajatele soodsamalt
M: Zafira A/Astra G põhjakaitse - 30€
Mis see aeglane auto on? Siksid ja mossed sõitsid kunagi selle raja eelmist varianti, sul on veel aeglasem? _________________ Laptopid.ee Suur sülearvutite salong, kohapeal 200+ sülearvutit, HV kasutajale 5-10% läpparilt alla!
korbanaut, saame ühte liigat sõita. Mu 3 tonni ka ei liigu eriti kiiresti
Kindlistus (tava ja kasko) rajal ei kehti nagu aru saan? Plekimõlkimised tuleb ise koha peal ära klaarida (ei plaani kellelegi sisse sõitma hakata, igaks juhuks küsin üle)... _________________ Ma ei kuuluta jumalikku tõde vaid avaldan oma isiklikku subjektiivset arvamust.
God Hates Us All
Zafira diisel, mingi 60kw umbes _________________ Ehitusprojektid ja konstruktiivsed lahendused HV kasutajatele soodsamalt
M: Zafira A/Astra G põhjakaitse - 30€
korbanaut, saame ühte liigat sõita. Mu 3 tonni ka ei liigu eriti kiiresti
Kindlistus (tava ja kasko) rajal ei kehti nagu aru saan? Plekimõlkimised tuleb ise koha peal ära klaarida (ei plaani kellelegi sisse sõitma hakata, igaks juhuks küsin üle)...
mu teada isegi kasko ei kehti. samas sõit rajal on üldiselt nii orgunnitud, et peale oma masina midagi kortsu sõita eriti ei anna (tahtliku otsasõidu välistasin). ühisstarte seal ei ole.
Otsasõidud kõik omal vastutusel, mõlemad osapooled maksavad ise enda kulud kinni. _________________ Laptopid.ee Suur sülearvutite salong, kohapeal 200+ sülearvutit, HV kasutajale 5-10% läpparilt alla!
Suht originaal mootor ja kere, lihtsalt tühjaks loobitud ning parem vedrustus-pidurid. Ahjaaa, juht on ka natuke osavam, kui 90% ülejäänud topis olevad juhid _________________ Laptopid.ee Suur sülearvutite salong, kohapeal 200+ sülearvutit, HV kasutajale 5-10% läpparilt alla!
Otsasõidud kõik omal vastutusel, mõlemad osapooled maksavad ise enda kulud kinni.
seal mingit komisjoni polnud, kes määrab ära, et tegemist ei olnud tahtliku otsasõiduga? aa ei, see oli ametlikul üritusel vist... selles mõttes, et ma saan aru kui toimub lihtlabane õnnetus, aga kui keegi kogenematu mingi eriti haiglase manöövriga hakkama saab siis vaevalt, et "kõik plekivad ise oma kulud" kehtib.
vaatasin, et kui wirx poleks sul kõrval juhendamas olnud siis oleks kiires kurvis vast mõne ringi järel hapuks kiskunud... tasub vaadata kiiremate sõitjate keskmist kiirust rajal ja kurvides, sirgel hullult kihutades ei võida niipalju kui kurvi korrektselt läbides.
Kiirust tasub vaadata(võiks isegi öelda, et tohib vaadata) alles hiljem logi pealt, mul suht hästi meeles, kui vanal rajal vaatasin S kurvis korra spidole ja nägin seal 142km/h ning järgmine hetk leidsin ennast põllul
Rajale minnes kirjutad alla paberile, kus võtad kogu vastutuse rajal toimuva eest endale, ehk siis kui mõni vana opel keerab otsa uuele ferrarile, maksavad mõlemad oma taskust oma autod kinni. Sellejaoks ongi suunatulega märku andmise kohustus mõlemal autol. Omaette teema on muidugi nina ees spinni tegemine, aga ka rajal kehtib ohutu pikivahe hoidmise põhimõte. _________________ Laptopid.ee Suur sülearvutite salong, kohapeal 200+ sülearvutit, HV kasutajale 5-10% läpparilt alla!
sa ei või postitada uusi teemasid siia foorumisse sa ei või vastata selle foorumi teemadele sa ei või muuta oma postitusi selles foorumis sa ei või kustutada oma postitusi selles foorumis sa ei või vastata küsitlustele selles foorumis sa ei saa lisada manuseid selles foorumis sa võid manuseid alla laadida selles foorumis
Hinnavaatlus ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.