Avaleht
uus teema   vasta Hinnavaatlus »  Naljakad juhtumised arvutimaailmast »  Klienditeenindus (müüjate apsakad jms) märgi kõik teemad loetuks
märgi mitteloetuks
vaata eelmist teemat :: vaata järgmist teemat
mine lehele eelmine  1, 2, 3, 4  järgmine
Hinnavaatlus :: Foorum :: Uudised :: Ärifoorumid :: HV F1 ennustusvõistlus :: Pangalink :: Telekavad :: HV toote otsing
autor
sõnum Saada viide sõbrale. Teata moderaatorile
otsing:  
wader
HV kasutaja
wader

liitunud: 10.03.2004




sõnum 19.04.2010 08:10:16 vasta tsitaadiga

derrivaadid, kassetid jm. toredad asjad. Peaasi, et Väga TeadlikKodanik keelt austab.
Kommentaarid: 4 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 4
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
WerteX
HV Guru

liitunud: 31.03.2004




sõnum 19.04.2010 10:52:07 vasta tsitaadiga

Tundub, et kõige parem lahendus oleks kõik asjad kinni panna ja internetist poodlemine alaku. Siis saame kõik tilka näppida foorumis.
Kommentaarid: 371 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 304
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
C4ines
Kreisi kasutaja

liitunud: 20.08.2004



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 19.04.2010 11:19:16 vasta tsitaadiga

Milleks asja üle dramatiseerida icon_confused.gif
Ma ei tea vahest on naljakas igasugustest äpardustest jne. lugeda. Inimesed teevadki vigu ja mõned pole just kõige teravamad pliiatsid pinalist.
Niiet minuarust andke tulla icon_wink.gif
Kommentaarid: 16 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 16
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Tuletegija
HV kasutaja
Tuletegija

liitunud: 26.12.2003




sõnum 19.04.2010 13:57:41 vasta tsitaadiga

MONGO kirjutas:
Eesti arvutipoodides müüjate teadlikus oma valdkonnas on siiski natuke väike, vähemalt minu arvates. Konkreetne näide, töötasin arvutipoes, oli seal selline igati tore neiu kellega olime pidevalt koos tööl. Tema standardfraasid sülereid müües olid: võimas videokaart, palju kõvakettaruumi, hea protsessor jne. Ehk siis kuigi inimene pmst ei saanud aru millest ta rääkis üritas ta siiski kohusetundlikult tööd teha.
Tolles konkreetses poes oli küll kõik üles ehitatud agresiivsele müügile, kaamerad jälgisid müüjat igas nurgas ja eksimuse korral järgnesid sanktsioonid. Eks seepärast teemas mitte nii kodus müüjad üritasidki "tööd hingega teha" icon_smile.gif
Siiski, eriti nõme on just müüjate pohhuism. Teadmatus on andestatav, kuid üks vene keelt rääkiv vana müüs mu väikevennale süüdimatult vale läpaka. Hilisem külaskäik sinna poodi ei andnud tulemusi, olevat meie asi vaadata kaup üle icon_biggrin.gif Ehk siis läksime reklaam näpus poodi, küsisime nimelt kindlat masinat, toodi laost karp, küsisime siis korduvalt kas on ikka õige, jah jah pidi olema muidugi. beer_yum.gif See oli nüüd aastad tagasi kuid siiski. Sama hinnaga pillid olid, kuid erineva konfiga, ei tea kas siis tähelepanematutele äritigi kehvemaid mudeleid või midagi.


Sa Enterile vihjad? Seal olid täpselt sellised tingimused.

_________________
Rolling Thunder
Kommentaarid: 28 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 1 :: 26
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
MONGO
HV kasutaja
MONGO

liitunud: 17.03.2008



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 20.04.2010 03:18:48 vasta tsitaadiga

Tuletegija, no ühesõnaga, ära arvasid. Usun, et räägin paljude selle poe endiste klienditeenindajate eest, kui ütlen, et tihti oli väga ebameeldiv minna ja hakata tüütama inimest, kes täiesti selgelt tahab lihtsalt tutvuda mudelivalikuga. Juhtus ka, et abi pakkumise peale vastati solvanguga beer_yum.gif Aga samas, mis teab lihtne inimene kaubanduse alustest, meie asi reegleid järgida. thumbs_up.gif
Kommentaarid: 26 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 2 :: 0 :: 21
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
AKE
HV kasutaja

liitunud: 02.04.2009




sõnum 20.04.2010 11:01:15 vasta tsitaadiga

Olen Elioni DigiTV kasutaja juba sellest ajast, kui see veel katsetamisfaasis oli. Sellest olenemata saan kord kvartalis kõne: Tere! Helistan teile Elionist. Ega teil juhuslikult pole kodus juba digitv-d... ?
thumbs_up.gif
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
activeone
HV kasutaja
activeone

liitunud: 22.05.2008



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 20.04.2010 11:12:38 vasta tsitaadiga

AKE kirjutas:
Olen Elioni DigiTV kasutaja juba sellest ajast, kui see veel katsetamisfaasis oli. Sellest olenemata saan kord kvartalis kõne: Tere! Helistan teile Elionist. Ega teil juhuslikult pole kodus juba digitv-d... ?
thumbs_up.gif


Ju siis sind pole nende andmebaasis. Äkki sellel ajal kui see niiöelda katsetamisfaasis oli siis ei märgitud ülesse või jäid lihtsalt kahesilma vahele. Ikka juhtub icon_biggrin.gif
Kommentaarid: 7 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 7
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
AKE
HV kasutaja

liitunud: 02.04.2009




sõnum 20.04.2010 11:15:37 vasta tsitaadiga

activeone kirjutas:
Ju siis sind pole nende andmebaasis. Äkki sellel ajal kui see niiöelda katsetamisfaasis oli siis ei märgitud ülesse või jäid lihtsalt kahesilma vahele. Ikka juhtub icon_biggrin.gif
Ikka juhtub? Iga kolme kuu tagant?
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Starfield
HV kasutaja
Starfield

liitunud: 13.08.2006




sõnum 20.04.2010 11:39:45 vasta tsitaadiga

MONGO kirjutas:
Tuletegija, no ühesõnaga, ära arvasid. Usun, et räägin paljude selle poe endiste klienditeenindajate eest, kui ütlen, et tihti oli väga ebameeldiv minna ja hakata tüütama inimest, kes täiesti selgelt tahab lihtsalt tutvuda mudelivalikuga. Juhtus ka, et abi pakkumise peale vastati solvanguga beer_yum.gif Aga samas, mis teab lihtne inimene kaubanduse alustest, meie asi reegleid järgida. thumbs_up.gif

Neid Enteri teenindajate jutte olen minagi kuulnud. Ei tea jah mis mikihiiremaa poodi üritati ahvida või millisel Villu Parveti koolitusel ülemused käisid aga tagasihoidlikele eestlastele selline strateegia ei sobi. Tulemus väga hästi näha - pankrot. icon_lol.gif
Suru peale niipalju kui tahad aga kui kõrvalpoes on sama asi odavam siis ei ole vahet kui suure naeratusega sa kliendile tere ütled vms, ikka minnakse ostetakse mujalt.
Kommentaarid: 22 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 22
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Tuletegija
HV kasutaja
Tuletegija

liitunud: 26.12.2003




sõnum 20.04.2010 13:58:04 vasta tsitaadiga

MONGO kirjutas:
Tuletegija, no ühesõnaga, ära arvasid. Usun, et räägin paljude selle poe endiste klienditeenindajate eest, kui ütlen, et tihti oli väga ebameeldiv minna ja hakata tüütama inimest, kes täiesti selgelt tahab lihtsalt tutvuda mudelivalikuga. Juhtus ka, et abi pakkumise peale vastati solvanguga beer_yum.gif Aga samas, mis teab lihtne inimene kaubanduse alustest, meie asi reegleid järgida. thumbs_up.gif


Nu ma ise ka mingi 6 kuud olin enteris müüjana tööl. Too aeg sis Tartus, masu oli siis veel kaugel ja ajad ilusad. Kuigi jah mina lasin sealt muudel põhjustel minekut, kuna rahvale hakati palgaga nö näkku nu..ima ja nu juhtkonnaga võitlemisest sai ka ikka kopp ette sis sai lahkumisavaldus sisseantud töölepinguseaduse paragrahvi alusel ja enteri tolm jalgelt pühitud. Too aeg läks sealt peale minu 2 venda veel korraga minema.

Aga jah saime ka meie piki päid ja jalgu selle eest et kundel rahulikult kaupa uurida lasime kui ikka näha oli et meie abi vaja ei olnud.

_________________
Rolling Thunder
Kommentaarid: 28 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 1 :: 26
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
activeone
HV kasutaja
activeone

liitunud: 22.05.2008



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 20.04.2010 14:28:42 vasta tsitaadiga

AKE kirjutas:
activeone kirjutas:
Ju siis sind pole nende andmebaasis. Äkki sellel ajal kui see niiöelda katsetamisfaasis oli siis ei märgitud ülesse või jäid lihtsalt kahesilma vahele. Ikka juhtub icon_biggrin.gif
Ikka juhtub? Iga kolme kuu tagant?


Siis hakkas klienditeenindajale lihtsalt meeldima sinuga iga 3 kuu tagant suhtlemine icon_biggrin.gif Mis tal seal muud ikka teha on kui kohvi juua ja küsida ühte ja sama asja icon_biggrin.gif
Kommentaarid: 7 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 7
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
darcen
HV kasutaja
darcen

liitunud: 09.03.2002




sõnum 23.04.2010 23:38:10 vasta tsitaadiga

see parveti teema ja agressiivne müük lõi päris paljudele pähe. Isegi 10 aastat tagasi telefoni poes töötades anti ukaaz (käsk kõrgemalt poolt) et kui klient poodi nina sisse pistab siis tuleb kohe külje alla ujuda.. ei huvitanud kedagi selgitus, et peletan vähemalt pooled kliendid poest ära jne. Ameerikalik lähenemine eestlase juures minu arvates ei toimi ja ei hakka ka toimima. Võin ju eksida aga pigem lasin kliendil poes ringi vaadata ja uudistada, ning kui ta oli oma ringi lõpetanud lähenesin ja uurisin kas midagi ehk huvi pakkus. It alalt aga sai ka mõnda aega Ordi leival oldud, kahjuks sain aga paari kuu tagant papistlit kuulda, kuna kaks kaunist näitsikust kolleegi müüsid rohkem kui mina. Kahjuks küll jah, kuna ma loll üritasin alati kliendile vastavalt tema rahakotile parimat pakkumist teha (et nö best buy per buck) ühesõnaga mulli ei müünud. Tulemus.. läksid meie teed tööandjaga lõpuks lahku.
Kommentaarid: 53 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 2 :: 47
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
kännuämmelg
HV Guru
kännuämmelg

liitunud: 27.08.2002




sõnum 23.04.2010 23:58:38 vasta tsitaadiga

darcen kirjutas:
see parveti teema ja agressiivne müük lõi päris paljudele pähe. Isegi 10 aastat tagasi telefoni poes töötades anti ukaaz (käsk kõrgemalt poolt) et kui klient poodi nina sisse pistab siis tuleb kohe külje alla ujuda.. .


aastal 96 või 97 oli invicta müügikoolitus, kus proovisin neile sama selgeks teha.. Samas, vaadates selle paari aastaga ümbruses muutunut, võib öelda, et ameerikalik kapitalism on täiega kohal- rahvas kasutab õpitud hoiakuid,suhtluses vahetatakse tüüpfraase ning nende hulka kuuluba ka mittemillegist kõnelemine ning vastastikune "kaupluseviisakus".
Tore on lihtsalt kuulda, et kogu rahvas pole veel zombistunud icon_lol.gif
Kommentaarid: 242 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 4 :: 3 :: 204
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
darcen
HV kasutaja
darcen

liitunud: 09.03.2002




sõnum 24.04.2010 00:10:32 vasta tsitaadiga

tore kohata saatusekaaslasi icon_lol.gif mul sama firma koolituse paber ka kausta vahel ilutseb. Aga no mis seal ikka vastu uriseda, Invicta oskas kenasti raha küsida ja no kui tööandja juba selle kinni maksis mis ma seal siis ikka enam vaidlen. Teemasse, kahjuks aga jah ei ole jaekaubanduses suurt varianti et tekiks win-win olukord. Või siiski, tekib sel juhul kui müüja tõmbab kliendile mütsi sügavalt pähe ja klient ei oskagi tegelikult oma ostuga suurt midagi peale hakata. Hundid söönud - lambad terved icon_smile.gif
Kommentaarid: 53 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 2 :: 47
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
kännuämmelg
HV Guru
kännuämmelg

liitunud: 27.08.2002




sõnum 24.04.2010 08:16:26 vasta tsitaadiga

darcen kirjutas:
.. Teemasse, kahjuks aga jah ei ole jaekaubanduses suurt varianti et tekiks win-win olukord...

soo?
mullle meeldib ikkagi see väide, et parim äri on siis, kui mõlemale poolele jääb lahkudes teadmine, et sai teist lüpsta.
Paljud ärid töötavad selle nimel tugevalt- tehakse allahindlusi, mis on kõrgemad, kui hinnakirjas, antakse tingijatele kaasa lisaväärtusi, mis oleks nagunii pidanud komplektis sisalduma, unustatakse allahindlusest rääkimata ning "eksitakse" pooles mahus ostja kasuks jne
Kommentaarid: 242 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 4 :: 3 :: 204
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
melofan
HV vaatleja

liitunud: 17.07.2005




sõnum 24.04.2010 09:25:24 vasta tsitaadiga

Mind ärritab eesti poodidesse tekkinud see ameerikalik "keep smiling". müüjal oleks nagu mask ees- pidev peeretav naerunägu.
Ja kui juhtub, et vaja asja mida hetkel riiulil pole siis ikka sama rõõmsa näoga vastab "kahjuks pole!"... no mis selles lõbusat siis on kui minu soovitavat kaupa pole?!
Kommentaarid: 7 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 7
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
kagome696
HV vaatleja
kagome696

liitunud: 23.03.2010




sõnum 26.04.2010 23:48:34 vasta tsitaadiga

Enteri koha pealt meenub mullegi koom juhus, kui olime sõbrannaga poes ja vaatasime arvutit talle. Alguses ujus üks vend kõrvale, pakus abi, ütlesin, et vaatan kohe ise, mis siin pakkuda on, siis mingi aja pärast hakkas teine hõljuma oma abipakkumisega, see läks ka tagasi kassa juurde, kust tuligi. Hakkasime juba ära minema, kui jooksis veel kolmas sabas ja küsis, et kas ta saab aidata. Ja see kõik juhtus 7. minutiga.
_________________
Zzz...
Kommentaarid: 1 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 1
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
activeone
HV kasutaja
activeone

liitunud: 22.05.2008



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 26.04.2010 23:58:09 vasta tsitaadiga

kagome696 kirjutas:
Enteri koha pealt meenub mullegi koom juhus, kui olime sõbrannaga poes ja vaatasime arvutit talle. Alguses ujus üks vend kõrvale, pakus abi, ütlesin, et vaatan kohe ise, mis siin pakkuda on, siis mingi aja pärast hakkas teine hõljuma oma abipakkumisega, see läks ka tagasi kassa juurde, kust tuligi. Hakkasime juba ära minema, kui jooksis veel kolmas sabas ja küsis, et kas ta saab aidata. Ja see kõik juhtus 7. minutiga.


3 inimest ja seitsma minutiga icon_lol.gif
Ei tea kas nad tahtsid lihtsalt abistada või siin oli mängus müügiboonus? icon_biggrin.gif
Kommentaarid: 7 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 7
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
kagome696
HV vaatleja
kagome696

liitunud: 23.03.2010




sõnum 27.04.2010 01:51:36 vasta tsitaadiga

activeone, Mul meenus "Tähtis pole võit, vaid osalus." sellega seoses. icon_biggrin.gif
_________________
Zzz...
Kommentaarid: 1 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 1
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
MONGO
HV kasutaja
MONGO

liitunud: 17.03.2008



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 27.04.2010 02:00:41 vasta tsitaadiga

activeone, see kõik põhjusel, et alati ei märganud kas kliendile pakuti "abi" ja siis, et mitte riielda saada icon_smile.gif, käidi igaks juhuks veel ligi ära, kaameratest ju vaadati kohe , kes vaba juhtus olema ja ligi ei astunud sai nätaka kirja. Konkreetselt müügiboonust ei olnud, mingite eksamite järgi pandi tasemed ainult.
Kommentaarid: 26 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 2 :: 0 :: 21
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
kagome696
HV vaatleja
kagome696

liitunud: 23.03.2010




sõnum 27.04.2010 02:07:32 vasta tsitaadiga

MONGO, kas omanik viitsis ka kogu aeg kõik need täispikad filmid läbi vaadata? icon_biggrin.gif
_________________
Zzz...
Kommentaarid: 1 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 1
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
MONGO
HV kasutaja
MONGO

liitunud: 17.03.2008



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 27.04.2010 02:19:05 vasta tsitaadiga

kagome696, loogiline vast, et omanik ei vaadanud icon_biggrin.gif omad süsteemid aga üksikasjalikke filmiülevaateid sai ikka pidevalt lugeda.
Kommentaarid: 26 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 2 :: 0 :: 21
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
activeone
HV kasutaja
activeone

liitunud: 22.05.2008



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 27.04.2010 08:59:11 vasta tsitaadiga

Nagu oma pisike filmitööstus. Tuleb keegi rahulolematu klient saab natuke aktsiooni. Tuleb keegi naljamees sisse on komöödia ja kui pole ühtegi klienti on draama icon_biggrin.gif.
Ja siis ma imestan mis ülemustel seal peale paberitöö ja kohvi joomise teha on. Vahivad kaamerast töötajaid.
Kommentaarid: 7 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 7
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
kagome696
HV vaatleja
kagome696

liitunud: 23.03.2010




sõnum 27.04.2010 12:29:05 vasta tsitaadiga

activeone, perverdikari? icon_biggrin.gif
_________________
Zzz...
Kommentaarid: 1 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 1
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
activeone
HV kasutaja
activeone

liitunud: 22.05.2008



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 27.04.2010 13:02:34 vasta tsitaadiga

kagome696 kirjutas:
activeone, perverdikari? icon_biggrin.gif


Ma nii detailselt nende tööga pole kursis aga see võib ka võimalik olla icon_biggrin.gif Tõsine töötajate ahistamine icon_biggrin.gif
Nojah aga mis teha. Kui äri tahad tänapäeval teha siis pead kõik s*ta ülihea kaubana maha müüma ja siis pärast arvutipoed imestavad miks neile niipalju asju garantiisse tuuakse.
Krt müüge kvaliteetset kaupa siis pole ka probleeme mitte ärge pange kaameraid iga nurga peale kes vahivad iga su liigutust ja jälgivad iga su sõna. Üks sõna valesti nii kohe palgakärbe või halvemal juhul töölt minemalöömine ees ootamas.
Kommentaarid: 7 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 7
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
näita postitusi alates eelmisest:   
uus teema   vasta Hinnavaatlus »  Naljakad juhtumised arvutimaailmast »  Klienditeenindus (müüjate apsakad jms) mine lehele eelmine  1, 2, 3, 4  järgmine
[vaata eelmist teemat] [vaata järgmist teemat]
 lisa lemmikuks
näita foorumit:  
 ignoreeri teemat 
sa ei või postitada uusi teemasid siia foorumisse
sa ei või vastata selle foorumi teemadele
sa ei või muuta oma postitusi selles foorumis
sa ei või kustutada oma postitusi selles foorumis
sa ei või vastata küsitlustele selles foorumis
sa ei saa lisada manuseid selles foorumis
sa võid manuseid alla laadida selles foorumis



Hinnavaatlus ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.