Avaleht
uus teema   vasta Hinnavaatlus »  Tahvelarvutid ja e-lugerid »  Sony Xperia Z2 tahvelarvuti LTE rohelised pixlid ekraanil märgi kõik teemad loetuks
märgi mitteloetuks
vaata eelmist teemat :: vaata järgmist teemat
Hinnavaatlus :: Foorum :: Uudised :: Ärifoorumid :: HV F1 ennustusvõistlus :: Pangalink :: Telekavad :: HV toote otsing
autor
sõnum Saada viide sõbrale. Teata moderaatorile
otsing:  
estoqoe
HV vaatleja

liitunud: 08.09.2011




sõnum 08.05.2015 12:41:29 Sony Xperia Z2 tahvelarvuti LTE rohelised pixlid ekraanil vasta tsitaadiga

Ostsin aasta tagasi Elisast tahvelarvuti Sony Xperia Z2 LTE. Mõni aeg tagasi hämaras või pimedas ruumis kasutades seadet, märkasin ekraanil suur kogumik rohelisi mittetoimivaid pixleid. Olen tahvlit kasutanud heaperemehelikult ehk siis kaante vahel ja kriimuvabana.
Läksin probleemiga ostutšekk käes Elisa Kristiine esindusse, pakkisin tahvli ilusti pakendisse nii nagu ma ostes sain. Müüja vaatas imestunult mind, et miks ma ta originaalpakendis tõin ja veelgi imestas seadme laitmatu korrasoleku üle. Minule isiklikult on see au küsimus, sest olen asju harjunud hoidma (mõnigi nimetaks mind pedandiks). Müüja ei soovinud originaal pakendit kinnitades, et see ei kuulu firma eeskirjadesse. Teenindaja veendus ka ise seadme veas ning täitis kahjustuse blanketi lisades ka minu andmed. Pandi tahvel kilelaadsesse kotti ning paigutades leti alla riiulile oma aega ootama. Teendindaja selgitas, et tahvliga võib kuni kaks nädalat aega minna.
Aega läks kuskil poolteist nädalat helistati kehval ajal mille ma ei saanud vastu võtta ja siis saadeti telefonile sõnum " Hea klient! Meil on küsimus seoses Teie seadme hooldustööga. Palume Teil helistada Elisa klienditeenindusse 6600600. Parimate soovidega, Elisa! Helistasin siis klienditeenindusse ja, et löögile pääseda võttis ~15 min (jube kuidas inimene peab oma väärtuslikku aega kulutama selleks). Klienditeenindaja esiteks tuvastas seadme omanikku teatas siis, et vajatakse kinnitust hinnapakkumisele kuna displei on mehaaniliselt mõjutada saanud külgvaates tahvel keskelt kumer vastavalt toote instruktsioonile selline defekt garantii alla ei kuulu võimalik tasuline displei vahetus 200€ läheks maksma.
No selline üllatus lõi sõnatuks ei osanud kohe midagi tarka vastu öelda ja loomulikult ma polnud nõus oma kulu ja kirjadega seadet taastama. boxing_smiley.gif
Lugesin foorumist, et selliseid defekte on ka teistel esinenud pean silmas rohelisi pixleid (kindlasti toodi kumerus vabanduseks selleks, et tegelikult ise firmale Sony poolt raha sisse kasseerida ja veel kliendi poolt omakorda 200€ displei vahetuse eest).
https://talk.sonymobile.com/t5/Xperia-Z2-Tablet/Screen-covered-with-green-and-blue-pixels-visible-on-dark-colors/td-p/735825

Kas kellelgi on veel esinenud selline situatsioon ja kuidas on see lahendust leidnud.
Veel parem ehk oskab keegi nõu anda kuidas asjasse selgust saada?

Tänan ette kõiki foorumlasi kes aitavad nõu ja vajadusel jõuga! icon_smile.gif
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
näita postitusi alates eelmisest:   
uus teema   vasta Hinnavaatlus »  Tahvelarvutid ja e-lugerid »  Sony Xperia Z2 tahvelarvuti LTE rohelised pixlid ekraanil
[vaata eelmist teemat] [vaata järgmist teemat]
 lisa lemmikuks
näita foorumit:  
 ignoreeri teemat 
sa ei või postitada uusi teemasid siia foorumisse
sa ei või vastata selle foorumi teemadele
sa ei või muuta oma postitusi selles foorumis
sa ei või kustutada oma postitusi selles foorumis
sa ei või vastata küsitlustele selles foorumis
sa ei saa lisada manuseid selles foorumis
sa ei või manuseid alla laadida selles foorumis



Hinnavaatlus ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.