Avaleht
uus teema   vasta Tarkvara »  Arvutimängude foorum »  Cyberpunk 2077 märgi kõik teemad loetuks
märgi mitteloetuks
vaata eelmist teemat :: vaata järgmist teemat
mine lehele eelmine  1, 2, 3 ... 79, 80, 81 ... 85, 86, 87  järgmine
Hinnavaatlus :: Foorum :: Uudised :: Ärifoorumid :: HV F1 ennustusvõistlus :: Pangalink :: Telekavad :: HV toote otsing
autor
sõnum Saada viide sõbrale. Teata moderaatorile
otsing:  
Vael
HV Guru

liitunud: 17.03.2013




sõnum 23.03.2023 14:55:20 vasta tsitaadiga

Ahah Nvidia Path Tracing täh2ndab seda, et conf failis keerati väärtuseid suuremaks. Kes Mcfly RTGId näppind saavad vast aimu millega tegu. Teistele uus Nvidia feature...
Kommentaarid: 17 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 16
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
londiste
HV Guru
londiste

liitunud: 23.04.2003




sõnum 23.03.2023 15:31:19 vasta tsitaadiga

rtxdi on pathtraced. multiple bounce ja reflections reso on pigem conf change.
'removes the need for any other occlusion techniques' on huvitav point - rt overdrive enabledes tõmmatakse muud occlusioni vahendid päris välja?

_________________
- londiste
...aga mina ei saa kunagi suureks!
Kommentaarid: 238 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 1 :: 213
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
gemini
HV Guru

liitunud: 03.12.2001




sõnum 10.04.2023 21:54:41 vasta tsitaadiga


Link
Kommentaarid: 74 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 3 :: 2 :: 60
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Scart
HV Guru
Scart

liitunud: 04.02.2002




sõnum 11.04.2023 17:50:49 vasta tsitaadiga

Patch RT Overdrivega paar tundi väljas juba. Noh, kommentaarid on üleliigsed. This is the real next gen.
Kommentaarid: 119 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 5 :: 2 :: 101
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Tomorrow
HV Guru
Tomorrow

liitunud: 08.02.2006



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 11.04.2023 19:32:12 vasta tsitaadiga

Scart, Indeed. Ja vajab ka next gen rauda, et talutavalt jookseks. Ilmselt isegi mitut põlvkonda a'la Crysis. Hetkel on kõik benchmarkid tehtud kasutades 4090 ja isegi see vajab minimaalselt DLSS Performance mode, et saada mängitav (~60fps keskmine) fps kätte.
Kommentaarid: 89 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 79
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Scart
HV Guru
Scart

liitunud: 04.02.2002




sõnum 11.04.2023 20:27:53 vasta tsitaadiga

Tomorrow kirjutas:
Hetkel on kõik benchmarkid tehtud kasutades 4090 ja isegi see vajab minimaalselt DLSS Performance mode, et saada mängitav (~60fps keskmine) fps kätte.


DLSS quality + FrameGen on 80+ FPSi, ka linnas sees.
Kommentaarid: 119 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 5 :: 2 :: 101
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
rastaman
Kreisi kasutaja
rastaman

liitunud: 27.02.2011




sõnum 11.04.2023 22:21:46 vasta tsitaadiga

proovisin kah, 1440p + DLSS perf jookseb 25-35fps. 4K kukub 15fps peale. saaks DLSS3 kasutada oleks mõnus
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
DeTHiCa.
HV Guru
DeTHiCa.

liitunud: 13.01.2006




sõnum 11.04.2023 23:44:24 vasta tsitaadiga


Link


mingit erilist WOW efekti ei saavuta, võrreldes originaaliga.
Kommentaarid: 144 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 136
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Vael
HV Guru

liitunud: 17.03.2013




sõnum 12.04.2023 06:04:09 vasta tsitaadiga

rastaman kirjutas:
proovisin kah, 1440p + DLSS perf jookseb 25-35fps. 4K kukub 15fps peale. saaks DLSS3 kasutada oleks mõnus

Jookseb ka muul raual kui 4090?

Spoiler Spoiler Spoiler
Kommentaarid: 17 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 16
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
londiste
HV Guru
londiste

liitunud: 23.04.2003




sõnum 12.04.2023 08:03:20 vasta tsitaadiga

Vael kirjutas:
Jookseb ka muul raual kui 4090?
miks ei peaks?
kui välja arvata clickbit youtube pealkirjad.

_________________
- londiste
...aga mina ei saa kunagi suureks!
Kommentaarid: 238 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 1 :: 213
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
aap14
Kreisi kasutaja
aap14

liitunud: 20.09.2004



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 12.04.2023 21:35:51 vasta tsitaadiga

Scart kirjutas:
Patch RT Overdrivega paar tundi väljas juba. Noh, kommentaarid on üleliigsed. This is the real next gen.


Sekundeerin tunne on selline nagu oli kunagi siis kui Half Life 2 välja tuli ja tegid icon_eek.gif sellest kui hea asi välja nägi.
Suurim boonus on tegelikult see, et Ray Tracing graafilised glitchid on eemaldatud.
3080Ti siinpool ja 4k @ high sätted ja RT maxitud DLSS performance 45-60 FPS.
Hakka või tõesti mängu otsast peale läbi tegema icon_cool.gif

_________________
Slow is smooth and smooth is fast
Kommentaarid: 38 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 36
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
labidas
HV veteran
labidas

liitunud: 24.05.2009




sõnum 13.04.2023 13:32:04 vasta tsitaadiga

Spoiler Spoiler Spoiler


https://www.nexusmods.com/cyberpunk2077/mods/8059?tab=description

_________________
Kommentaarid: 32 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 32
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Scart
HV Guru
Scart

liitunud: 04.02.2002




sõnum 13.04.2023 15:51:41 vasta tsitaadiga

labidas kirjutas:
Spoiler Spoiler Spoiler


https://www.nexusmods.com/cyberpunk2077/mods/8059?tab=description


Ah, yes, "fixed". Nagu Witcher 3 NG mod, mis keeras pooled bounced kinni lihtsalt icon_lol.gif
Kommentaarid: 119 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 5 :: 2 :: 101
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
londiste
HV Guru
londiste

liitunud: 23.04.2003




sõnum 13.04.2023 15:52:21 vasta tsitaadiga

labidas kirjutas:
https://www.nexusmods.com/cyberpunk2077/mods/8059?tab=description

reduces ray bounces from 2 to 1
reduces the far range of the rays to 1600 from original 2000

need on päris suured muutused. eriti bounced aga 20% väiksem range ka.

_________________
- londiste
...aga mina ei saa kunagi suureks!
Kommentaarid: 238 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 1 :: 213
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Vael
HV Guru

liitunud: 17.03.2013




sõnum 13.04.2023 15:56:43 vasta tsitaadiga

londiste kirjutas:
labidas kirjutas:
https://www.nexusmods.com/cyberpunk2077/mods/8059?tab=description

reduces ray bounces from 2 to 1
reduces the far range of the rays to 1600 from original 2000

need on päris suured muutused. eriti bounced aga 20% väiksem range ka.


Ma mäletan Mcfly modiga mängides, et üle 500 range väga juurde ei andnud, võiks vabalt proovida 1200 isegi.
Aga üldiselt käis Hairworks modimine samamoodi algul ju, kuniks Nvidia slideri ise juurde pookis, mis võiks kohe alguses olla ju...
Kommentaarid: 17 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 16
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Tomorrow
HV Guru
Tomorrow

liitunud: 08.02.2006



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 13.04.2023 17:12:06 vasta tsitaadiga

Scart kirjutas:
labidas kirjutas:
Spoiler Spoiler Spoiler


https://www.nexusmods.com/cyberpunk2077/mods/8059?tab=description


Ah, yes, "fixed". Nagu Witcher 3 NG mod, mis keeras pooled bounced kinni lihtsalt icon_lol.gif

Ja arendajad ise lisasid hiljem sätted mis võimaldasid inimestel seda maha keerata, et paremini jookseks. Mission accomplished ütleks selle modi autorile thumbs_up.gif

Aga kui ühes saab kindel olla, siis see on Nvidia kes pushib ebarealistlikke sätteid kus vahet näeb ainult screenshotte pixel peepides.
Ja samal ajal on kõige selle "vägeva" sudo-PT kõrval PS1 geomeetria ja GTA3 NPC'd. Kuujuures CP2077 PT ei ole täielikult PT. Näiteks glass ja particles.

Ma olen juba ammu rääkinud, et mängud ei vaja realismi tõstmiseks paremat valgustust või paremaid varje vms.
Vaja on paremat füüsikat ja NPC'sid kellel on korralik motion capture ja lipsync.
Kommentaarid: 89 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 79
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
londiste
HV Guru
londiste

liitunud: 23.04.2003




sõnum 13.04.2023 18:03:31 vasta tsitaadiga

Tomorrow, sa ikka saad aru, et füüsika, npc-d, motion capture ja lipsync on kõik hoopis teise kategooria asjad? sarnased nagu siga ja kägu.
sa muidu cyberpunki oled juba ostnud ja mänginud ka?

_________________
- londiste
...aga mina ei saa kunagi suureks!
Kommentaarid: 238 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 1 :: 213
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Tomorrow
HV Guru
Tomorrow

liitunud: 08.02.2006



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 13.04.2023 18:37:30 vasta tsitaadiga

londiste, Pole vahet. Kõik on mängu osad. Mis kasu on täpsest valgustusest kui see realism puruneb kohe kui NPC puujuku kaadrisse koperdab ja oma suu avab?
Kommentaarid: 89 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 79
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
pots4t4j4
HV Guru

liitunud: 14.09.2002




sõnum 13.04.2023 18:44:18 vasta tsitaadiga

irw hästi öeldud, võtab hästi kokku kõik need copypaste npc-d
Kommentaarid: 488 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 4 :: 3 :: 396
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
libe
kvaliteetne mees
libe

liitunud: 04.11.2001




sõnum 13.04.2023 19:19:39 vasta tsitaadiga

londiste kirjutas:
Tomorrow, sa ikka saad aru, et füüsika, npc-d, motion capture ja lipsync on kõik hoopis teise kategooria asjad? sarnased nagu siga ja kägu.
sa muidu cyberpunki oled juba ostnud ja mänginud ka?
ta ootab veel patche, kuna karakterid näevad endiselt välja nagu



ja noh valgustus ei mängi rolli, kuna tõesti quake väga nagu ilusamaks ei läinud icon_rolleyes.gif

_________________
☠
Kommentaarid: 82 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 2 :: 0 :: 70
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
rastaman
Kreisi kasutaja
rastaman

liitunud: 27.02.2011




sõnum 13.04.2023 19:36:31 vasta tsitaadiga

kui inimesele tundub, et cyberpunki motion capture ja lipsync pole hästi tehtud, siis ei kõlba vast miski icon_rolleyes.gif
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
libe
kvaliteetne mees
libe

liitunud: 04.11.2001




sõnum 13.04.2023 19:48:15 vasta tsitaadiga

rastaman kirjutas:
kui inimesele tundub, et cyberpunki motion capture ja lipsync pole hästi tehtud, siis ei kõlba vast miski icon_rolleyes.gif
kui vaja vigiseda, siis leitakse see glitchy npc üles ja game breaking flaw, ükski valgustus seda korda ei tee.
ma olen siis piisavalt kaua eksisteerinud, ja olen tunnistaja sellel, kuidas ühest entusiastist kibestunud toriseja sai icon_lol.gif

_________________
☠
Kommentaarid: 82 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 2 :: 0 :: 70
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
labidas
HV veteran
labidas

liitunud: 24.05.2009




sõnum 13.04.2023 22:20:26 vasta tsitaadiga

Scart kirjutas:
labidas kirjutas:
Spoiler Spoiler Spoiler


https://www.nexusmods.com/cyberpunk2077/mods/8059?tab=description


Ah, yes, "fixed". Nagu Witcher 3 NG mod, mis keeras pooled bounced kinni lihtsalt icon_lol.gif


Sulle oleks vaja mingit Xtreme PT modi. Bounce x16 ja range 25600. Vot siis on see õige next gen. icon_lol.gif

_________________
Kommentaarid: 32 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 32
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
londiste
HV Guru
londiste

liitunud: 23.04.2003




sõnum 13.04.2023 23:58:34 vasta tsitaadiga

labidas kirjutas:
Scart kirjutas:
labidas kirjutas:
Spoiler Spoiler Spoiler

https://www.nexusmods.com/cyberpunk2077/mods/8059?tab=description
Ah, yes, "fixed". Nagu Witcher 3 NG mod, mis keeras pooled bounced kinni lihtsalt icon_lol.gif
Sulle oleks vaja mingit Xtreme PT modi. Bounce x16 ja range 25600. Vot siis on see õige next gen. icon_lol.gif
su enda lingitud videos ka tüüp ütleb, et 1 bounce paljuski võtab path tracingu mõtte ära, et oleme tagasi tavalise raytracingu juures. kuigi jah, kogu scene.
video pealkiri ja kogu jutt "fiximisest" on lihtsalt valus clickbait.

_________________
- londiste
...aga mina ei saa kunagi suureks!
Kommentaarid: 238 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 1 :: 213
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Tomorrow
HV Guru
Tomorrow

liitunud: 08.02.2006



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 14.04.2023 07:40:17 vasta tsitaadiga

londiste, Niipalju kui ma ühe silmaga seda videot jälgisin, siis isegi 1b kasutades oli märgatav visuiaalne erinevus vs RT. Pealegi iga olukord ei saagi 2b-st silmnähtavat kasu.
Kommentaarid: 89 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 79
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
näita postitusi alates eelmisest:   
uus teema   vasta Tarkvara »  Arvutimängude foorum »  Cyberpunk 2077 mine lehele eelmine  1, 2, 3 ... 79, 80, 81 ... 85, 86, 87  järgmine
[vaata eelmist teemat] [vaata järgmist teemat]
 lisa lemmikuks
näita foorumit:  
 ignoreeri teemat 
sa ei või postitada uusi teemasid siia foorumisse
sa ei või vastata selle foorumi teemadele
sa ei või muuta oma postitusi selles foorumis
sa ei või kustutada oma postitusi selles foorumis
sa ei või vastata küsitlustele selles foorumis
sa ei saa lisada manuseid selles foorumis
sa võid manuseid alla laadida selles foorumis



Hinnavaatlus ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.