Samas segisti vahetamisega võib minna väga lihtsalt ja võib ka paras PITA olla. Kunagi ei tea.
Jah, kunagi ei tea, mis ees ootab või et äkki püsib kõik viimase piiri peal koos ning siis tuleb tohutult lisatööd juurde. Näiteks hakkad lahti kruttima ning siis murdub midagi ära ja vett lahmab kahte lehte, ilmselgelt asja nii jäta ja polegi võimalik enam järgmise juurde jõuda.
Või juhtub nii
See pakkumine peaks siis olema piisavalt rõve, et teised/vaesemad kliendid eemale peletada ja töömees saaks rahulikult sinule keskenduda.
perenoel kirjutas:
Õigeks ajaks kohale ilmumine võiks olla üks neist.
Kui piisavalt pikalt (ikka mitu nädalat/kuud) ette tellida ja kohe hommikult esimeseks ajaks, siis vast võiks tõesti kokkulepitud ajal kohale ilmuda. Kui enne sind mõni klient on, siis ei pruugi jõuda.
Sest sinu töö võib olla küll jah laua taga istumine ja mölisemine, võid tõesti selle möla suvalisel ajal lõpetada ja teise kohta (teise kliendi juurde) minna. Aga kuidas sulle endale meeldiks kui töömees näiteks jätaks viimase mutri kinni keeramata (või lausa terve korteri ilma veeta), et jõuda õigeks ajaks järgmise klindi juurde, sinul soovitab aga uue aja kokku leppida?
viimati muutis A.S. 25.01.2024 20:38:14, muudetud 1 kord
Järjekordne näide sellest, kui oma ninast ei taheta kaugemale vaadata.
Ikka see mina-, mina-, mina on ju kõige tähtsam.
Muidugi, iga kord, kui sa lähed arsti juurde, siis hommikul juhib õde just sellele tähelepanu,
et sina nimekirjas oled ja siis hakatkse koos tohtriga plaani pidama - kuidas sinu aega võimalikult hiliseks nihutada.
Saaks ainult karistada, küll see parandaks kõik haavad.
Peaksin elama oma elu selliselt, et Sahasrahla'l oleks hea?
Tegelikult on asi ju kahepoolne - arstinäite korral saaks ka haigla deposiidi oma bilanssi, kui patsient hilineb. Ja ma usun, et päris paljud asutused kindlustaksid sellise rakendusega oma ajagraafikut. Jääb klient kokkulepitud ajast kokkulepitud tolerantsist rohkem hiljaks, jääb kokkulepitud summast ilma. Kas seda kasutada, on igaühe vaba valik. Vähemalt seni, kuni asi pole killer äpp'i staatust saavutanud.
Ma olen teinud tööd nii pea, käte kui jalgadega ja pidanud ka lihtsalt teise poole süüdimatu ajast üle laskmise pärast passima. Kõik on okei, kui anda aegsasti märku, et läheb kauem aega, ollakse liikluses kinni, täna siiski ei saa, teeme homme jne. Probleemiks ongi just see, kui ei suhelda.
Selline äpp võib ju poolte kokkuleppel üsna paindlik olla. Kui näed, et tähtaeg tiksub täis, helistad või saadad sõnumi selgitusega ja palud 5-10-15 min pikendust. Kui teine pool aktsepteerib, siis pikendab. Samas kiirustad ka ise, kuna ülelaskmine ei ole tasuta.
Ma pean vist juba turunduse eest endale osakuid kauplema hakkama...
Samas kiirustad ka ise, kuna ülelaskmine ei ole tasuta.
See pole ju ka hea. Ma küll ei tahaks endale mingit tegelast näiteks koju tegema, kes rahus keskendumise asemel järgmise juurde kiirustamisele mõtleb, kvaliteet langeb kohe.
Janis, Ilmselge on, et kvaliteet peab olema tagatud. Ennekõike peaks ajaga arvestammine toimuma kokkulepete sõlmimise faasis, kus tegija hindab töö keerukust ja oma võimeid. Võrreldes algajaga võib vilunud tegija saavutada hea kvaliteedi kordades kiiremini ja siis sellega arvestada järgmise klinedi juurde mineku kellaaega pakkudes. _________________ The biggest delusion is that there are causes other than your own state of consciousness. - Neville Goddard
Kõik oleneb valdkonnast, koduvisiite tegev IT mees võib jah mingi enam vähem täpse aja ette ennustada aga torumehel ei ole isegi parima tahtmise juures võimalik alati ennustada aega - ootamatu lisa ajakulu võimalus on ülimalt suur. Teine variant oleks see, et ütleb ajaks "päeva jooksul", mis on väga aus arvestus, aga kas sulle see sobiks jällegi?
Janis, tegelikult ei oska koduvisiite tegev it mees ka väga täpselt ennustada, palju tal aega läheb. Kui on onsite garantii ja teada, et tuleb näiteks emaplaat välja vahetada, siis jah oskab. Aga kodukasutaja annab enamasti veale ekspertdiagnoosi "appi, mu arvuti on katki". Kui kasutaja on juba nii tark, et oskab väga täpselt öelda mis arvutil viga on, siis enamasti pole tal vaja seda IT meest üldse tellida vaid saab ise asja lahendatud.
Igasuguste täpsete hinnangutega on enamasti olenemata erialast nii, et küsitakse töö tegija käest kaua aega võib minna. See vaatab lakke, mõtleb endamisi et kaks tundi vast läheb, aga krt teab mis jama võib tekkida, ütlen igaks juhuks 4, et kindlalt õigeks ajaks valmis saaks. Ülemus võtab aluseks selle 4 tundi ja mõtleb samuti, et krt teab, panen puhvri otsa ja ütleb kliendile 6 tundi. Ja siis klient räuskab, kui mees tegi töö kahe tunniga ära ja arve tuleb 6 tunni eest.
Noh, võib-olla õige pisut üle võlli need numbrid, aga selge see, et iga asjapulk ahelas paneb mingi koefitsendi otsa kui kivisse raiutud hinnangut on vaja.
Ennekõike peaks ajaga arvestammine toimuma kokkulepete sõlmimise faasis, kus tegija hindab töö keerukust ja oma võimeid.
Ja kuidas see töö keerukuse hindamine siis sinumeelest käib? Et teed väljakutse, lihtsalt selleks, et töömees saaks objektiga tutvuda? Maksad ilusasti ära ja siis teed uue väljakutse, probleemi kõrvaldamiseks. Ja käibki töömees niimoodi iga kliendi juures 2 korda? Sul rahast kahju ei hakka?
Ennekõike peaks ajaga arvestammine toimuma kokkulepete sõlmimise faasis, kus tegija hindab töö keerukust ja oma võimeid.
Ja kuidas see töö keerukuse hindamine siis sinumeelest käib? Et teed väljakutse, lihtsalt selleks, et töömees saaks objektiga tutvuda? Maksad ilusasti ära ja siis teed uue väljakutse, probleemi kõrvaldamiseks. Ja käibki töömees niimoodi iga kliendi juures 2 korda? Sul rahast kahju ei hakka?
Agga käibki ju mitu korda. Sest tõepoolest, kui mina ise probleemist aru saan, on enamasti ka selle kõrvaldamine ilma kedagi kutsumata mulle jõukohane. Ehk siis: esimene kord on teada, et aega kulub kuni 10 minutit, mille jooksul saab selgeks töö sisu. Teist korda on vaja juba tulla seepärast, et vaja on tuua varuosa. Varuosaga tulles on selge, et selle vahetamiseks kulub antud X kogemusega tegijal 1, 1,5 või 3 tundi. Saab suurepäraselt planeerida oma aega. Ja maksma ei peaks tegelikult mitte aja, vaid väärtuse pealt. Väärtuseks on asja korrastamine. Pole ju tellija asi, kas algaja nokitseb 5 tundi (tellija ei pea koolituse eest tasuma!), proff teeb 40 minutiga, või tuleb võlur, kelle võlukepp lahendab probleemi 2 sekundiga. Mina tellijana maksan 40 minutit hea proffi hinda neile kõigile. _________________ The biggest delusion is that there are causes other than your own state of consciousness. - Neville Goddard
Aga on ju küll ka küll muid kasutuskohti kui hästi prognoosimatud elektriku, santehniku, IT-mehe tööd. Võtame samast foorumist - tahad midagi osta, lepid müüjaga aja Raekoja platsis kella all kokku. Jääb mõlemale poolele teele. Sõidad ühistranspordiga kohale, ootad pool tundi (või oleneb, kui palju sa seda asja endale tahad), helistad iga 5 min tagant, vastu ei võeta. Sõidad vihasena koju, paned raisale negatiivse. Kogemus oleks positiivsem, kui mõlemad pooled on süsteemi ütleme 20€ deposiidi teinud ja kui üks pool välja ei ilmu või hilineb (ütleme 15 min), laekuvad sulle automaatselt kontole mõlemad deposiidid (miinus väike vahendustasu, kui see just reklaami vahtimisega tasaarveldatud pole). Ise otsustad, kaua siis veel edasi passida viitsid.
Agga käibki ju mitu korda. Sest tõepoolest, kui mina ise probleemist aru saan, on enamasti ka selle kõrvaldamine ilma kedagi kutsumata mulle jõukohane. Ehk siis: esimene kord on teada, et aega kulub kuni 10 minutit, mille jooksul saab selgeks töö sisu. Teist korda on vaja juba tulla seepärast, et vaja on tuua varuosa. Varuosaga tulles on selge, et selle vahetamiseks kulub antud X kogemusega tegijal 1, 1,5 või 3 tundi. Saab suurepäraselt planeerida oma aega. Ja maksma ei peaks tegelikult mitte aja, vaid väärtuse pealt. Väärtuseks on asja korrastamine. Pole ju tellija asi, kas algaja nokitseb 5 tundi (tellija ei pea koolituse eest tasuma!), proff teeb 40 minutiga, või tuleb võlur, kelle võlukepp lahendab probleemi 2 sekundiga. Mina tellijana maksan 40 minutit hea proffi hinda neile kõigile.
Kogu see teema läheb ikka aina rohkem humoorikamaks. Ikka ja jälle nähakse asja ainult kliendi ehk tellija poolt vaadatuna.
Kas tõesti pole kunagi varem teenuse osutajaga reaalset kokkupuudet olnud? Minule küll näib sedasi.
Kui helistad teenusepakkujale, siis sa kirjeldad töö sisu ja lepid aja kokku.
Kirjeldatu põhjal saadab administraator sulle ka vastava tehniku, kes on reeglina suuteline juba endaga kaasasolevate varuosadega ja töövahenditega tellitud töö ära teostama.
Tuleb tehnik ja siis suhtlete selle mure üle ning lepite kokku ehk alles siis ju sõlmite lepingu, et mida sina tahad ja mida sa selle eest vastu saad.
Jah on ka erandeid, kus ainuüksi väljakutse maksab ja eranditult on kõik linnapiirist välja jäävad sõidud veel eraldi kilomeetri tasu eest ning
tihti selgubki alles kohapeal ülesande keerukus, mis sõltub ikkagi sellest, kui hästi klient on ise oma muret kirjeldanud.
Algajat ehk kogemusteta ei lasta iseseisvalt tööpõllule, seda võiks ka nagu ise teada.
Kui sa tõesti pole viitsinud isegi suvalise torumehe lehte lahti teha, siis sa näeksid ise ka, et misiganes teenust pakutakse, ei mõõdeta minuteid vaid mõõdetakse tunnitasuna.
Päeva lõpuks, tellijal võib ju vajadus olla selle vastu aga katsuks nüüd ikkagi vaadata ka teenuse osutaja poolt, kas temale seda vaja on.
k Sahasrahla, Ilmselt jah, kui on mingi Akadeemia tee ühika santehnik, kes teab, mis tüüpi WC-potid ja kraanikausid majas on, siis temal on tõesti tihemini vajaminevad osad kaasas. Võib aga juhtuda, et osa polegi terves linnas ja see tuleb tellida.
Ja mis vahe seal on, kas aega mõõdetakse minutite või tundidega? Mina rääkisin ju hoopis sellest, et hinnastus peaks olema väärtuspõhine ja töö tegemise pealt, mingu siis ühel tegijal paar tundi või teisel terve nädal. _________________ The biggest delusion is that there are causes other than your own state of consciousness. - Neville Goddard
Ei poolda mingit sihukest äppi. Olen laisk inimene, tööd teen nii vähe kui võimalik ja vaba aega on mul küllalt, seega pole probleem, kui teenus hilineb. Ootamise ajaks on piisavalt muud tegevust, millega seda aega sisustada. Ise reeglina palju ei hiline, max 10 minutit ehk, aga nagu öeldud, pole ma eriti hõivatud inimene. Ei pane pahaks, kui teistel ei õnnestu alati minutipealt jõuda. Hullem variant on, kui üldse ei tulda, aga seda on vähemalt minul siiani üsna harva juhtunud.
k Sahasrahla, Ilmselt jah, kui on mingi Akadeemia tee ühika santehnik, kes teab, mis tüüpi WC-potid ja kraanikausid majas on, siis temal on tõesti tihemini vajaminevad osad kaasas. Võib aga juhtuda, et osa polegi terves linnas ja see tuleb tellida.
Ja mis vahe seal on, kas aega mõõdetakse minutite või tundidega? Mina rääkisin ju hoopis sellest, et hinnastus peaks olema väärtuspõhine ja töö tegemise pealt, mingu siis ühel tegijal paar tundi või teisel terve nädal.
Mina rääkisin ju hoopis sellest, et hinnastus peaks olema väärtuspõhine ja töö tegemise pealt
Mida see "väärtuspõhine" tähendab? Mis selle töö väärtus sinu jaoks on või palju töö tegemiseks kuluv aeg ja materjalid töömehe jaoks väärt on? Ja kui summa erineb kordades, kes vahe kinni maksab? Töömees? Mis sa arvad, millist näppu töömees säherduse soovi peale sulle näitab?
perenoel kirjutas:
mingu siis ühel tegijal paar tundi või teisel terve nädal.
Läheb paar tundi või paar nädalat, oleneb pigem sellest, milline olukord konkreetse kliendi juures valitseb. Kas saad näiteks segisti vahetuseks vee kiirelt kinni keerata või kulub selleks terve päev, kuna kõik on kinni/läbi roostetanud.
Torumees on vilets näide. Pigem bussijuht, siis saab terve bussitäis rahvast kompensatsiooni kui bussijuht hiljaks jäi. _________________ sunlit-dreams-II #AI #Metal
Eeldab seda, et kõik see rahvas on eelnevalt, peale kohustusliku reklaami äravaatamist, äpi kaudu bussijuhi tellinud (bussijuhiga personaalse kokkuleppe sõlminud). Kes pole, bussi peale ei saa.
sa ei või postitada uusi teemasid siia foorumisse sa ei või vastata selle foorumi teemadele sa ei või muuta oma postitusi selles foorumis sa ei või kustutada oma postitusi selles foorumis sa ei või vastata küsitlustele selles foorumis sa ei saa lisada manuseid selles foorumis sa võid manuseid alla laadida selles foorumis
Hinnavaatlus ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.