Hinnavaatlus
:: Foorum
:: Uudised
:: Ärifoorumid
:: HV F1 ennustusvõistlus
:: Pangalink
:: Telekavad
:: HV toote otsing
|
|
autor |
sõnum |
|
namstoop
HV Guru
liitunud: 05.11.2001
|
13.03.2003 09:40:56
|
|
|
See leht on küll HVst vist juba läbi käinud, aga asi on üsna teemasse. Ja päris hea lugemine.
http://members.iinet.net.au/~bofh/
_________________ verba volant, scripta manent
Hoiatus! Olen sinu postituses olevate lolluste ja nõmeduste vastu allergiline. Lolluste ilmnemisel võib kaasneda raskekujuline sarkastiline reaktsioon. |
|
Kommentaarid: 72 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
3 :: |
1 :: |
63 |
|
tagasi üles |
|
|
daman
Kreisi kasutaja
liitunud: 05.11.2001
|
13.03.2003 12:37:29
|
|
|
Püha Jüri! Mul tuli kohe hirm peale kui mõni selline peaks toru otsa sattuma Üldiselt oleks siis parim võimalus toru telefoni kõrvale laua peale panna ja ise rahulikult omi asju teha. Teine võimalus oleks selline: nii kui tädi sõimamist alustab, ütled torru, et väga halvasti kuuleb ja krõbistad paberit telefonitorru, seejärel paned toru rahulikult argile. Ja nii iga kord kui mutt sõimama hakkab. Siis peaks lõpuks kohale jõudma, et sõimamine ei anna absoluutselt mitte midagi, lihtsalt teeb tuju (nii endal kui teistel) sitemaks.
Kusjuures päris naljakas oli, kui alguses sõimati, siis oli mõned sõnad "palun" ja siis sõimati edasi, lahe. Samas ka kurb.
_________________ Täna on see homme, mida sa eile kartsid. |
|
Kommentaarid: 44 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
41 |
|
tagasi üles |
|
|
AsTeR
HV kasutaja
liitunud: 31.12.2002
|
13.03.2003 14:46:43
|
|
|
Kena tropp mutt.See on see kui ei jaga mitte.Sellised võivad päris pinda käia.Ta võiks veidike rahulikum kah olla.
|
|
Kommentaarid: 9 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
9 |
|
tagasi üles |
|
|
hatter
HV vaatleja
liitunud: 05.11.2001
|
|
Kommentaarid: 4 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
4 |
|
tagasi üles |
|
|
Tuhkur
HV veteran
liitunud: 16.07.2002
|
13.03.2003 19:16:05
|
|
|
mina küll 350kr ei maksaks sellepärast ,et mingeid ülekandeid teha...
_________________ ____________________ |
|
Kommentaarid: 10 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
1 :: |
0 :: |
8 |
|
tagasi üles |
|
|
wicked
HV Guru
liitunud: 06.11.2001
|
|
Kommentaarid: 68 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
1 :: |
63 |
|
tagasi üles |
|
|
sektor1
Kreisi kasutaja
liitunud: 21.01.2003
|
13.03.2003 19:22:00
|
|
|
Ma ei sa sellest Mobiili pullist aru...
Kui küsid mis number on siis solvad seda häälejärgi väga "noort" neiukest...
Sellele naisele võike endale oma kiunismist kuuldas lasta..
_________________ AMD VS INTEL |
|
Kommentaarid: 29 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
1 :: |
27 |
|
tagasi üles |
|
|
XR
HV Guru
liitunud: 04.11.2001
|
13.03.2003 20:31:37
|
|
|
See wav annab põhjuse miks mitte High-Q tööpakkumist vastu võtta
Päris õudne töö oleks see ikka. Mina ei saa isegi mõne üksiku idioodiga hakkama.
See helpdesk on ikka päris must töö Pakun, et need vaesed mehed ei saa
palka ka eriti selle eest. Igatahes tunnen kaasa neile. Ma parem kaevaks kraavi
_________________ www.estonia1918.com |
|
Kommentaarid: 49 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
2 :: |
42 |
|
tagasi üles |
|
|
DigeBeni
HV Guru
liitunud: 06.11.2001
|
13.03.2003 20:50:48
|
|
|
... nu see esimene mutt oli lihtsalt saabas,
aga see viimane
_________________
|
|
Kommentaarid: 193 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
2 :: |
5 :: |
160 |
|
tagasi üles |
|
|
Arvo Cobrietti
HV Guru
liitunud: 05.11.2001
|
13.03.2003 21:04:47
|
|
|
usun, et tõenäoliselt viga oli jällegist tihendis, kes oma rumalust telefonimeestele tahtis kaela määrida. varsti vbolla suunatakse sellised sealt siia foorumisse, või siis zõuni
viimati muutis Arvo Cobrietti 13.03.2003 21:05:50, muudetud 1 kord |
|
Kommentaarid: 39 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
1 :: |
37 |
|
tagasi üles |
|
|
clon
HV kasutaja
liitunud: 20.05.2002
|
13.03.2003 21:05:34
|
|
|
Miks segane? Selge see, et sellel inimsel oli probleem. Ennast ajaks ka ikka närvi kui ühendust ei ole. Kliendil ongi õigus küsida kelle poole ta peaks pöörduma, samuti on tal õigus kaevata probleeme ühenduse üle! Ja kui inimsele on tööpäev rikutud ongi tal õigus olla vihane! Helpdesk ei tee tööd ju ka ilma palgata, et neil oleks õigus valide, kellega ja kuidas rääkida. See ongi nende töö ja imho peaks see inimene kes klientide infot ja kõnede salvestusi firmast välja levitab päevapealt kohtukutse kätte ja kingaga persse saama. Usun, et see helpdeski töötaja ei ole oma igatahes kohale sobiv..
Minu arvates ei ole see salvestis naljakas vaid näitab kuidas ET oma klientidesse suhtub.
|
|
tagasi üles |
|
|
DoS
HV veteran
liitunud: 19.08.2002
|
13.03.2003 21:20:13
|
|
|
clon kirjutas: |
Minu arvates ei ole see salvestis naljakas vaid näitab kuidas ET oma klientidesse suhtub. |
ega selle kliendi suhtumine ka just kõige parem polnud.. võibolla jah tööpäev rikutud, aga eks neid tuleb veel ja eks ta ole ise ka süüdi, et ta töö ainult internetiühendusest sõltub. alguses tuleb ikka kõik variandid läbi mõelda, näiteks, et mis siis teha, kui internet peaks ära kaduma.
sellise närvihaige peale ei tea küll mis teha, kas nutta või naerda ja imho klient peaks ka aru saama, et ta pole ainus, kellel abi vaja ja ka suhtumine, et "kui asi ei meeldi, siis kaeban kohtusse" ei vii eriti kaugele
|
|
Kommentaarid: 50 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
47 |
|
tagasi üles |
|
|
Telempe
Kreisi kasutaja
liitunud: 02.11.2002
|
13.03.2003 21:22:13
|
|
|
naine on SEGANE!
_________________ ORLY? I hardly know her! |
|
Kommentaarid: 22 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
21 |
|
tagasi üles |
|
|
Equinox
HV veteran
liitunud: 05.04.2002
|
13.03.2003 21:28:15
|
|
|
Tre,
Kui ma neid kahte helisalvestist kuulasin..siis mulle tundub, et mõlema peal on tegu ühe ja sama naisterahvaga..
Equ
_________________ Live long and prosper!
RIP, Spock. Leonard Nimoy 1931-2015 |
|
Kommentaarid: 27 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
26 |
|
tagasi üles |
|
|
plugger
Kreisi kasutaja
liitunud: 06.06.2002
|
13.03.2003 21:29:06
|
|
|
Einoh, ega mailile annagi, aga lihtsalt... no selline käitumine helpdeski töötaja suhtes ei ole ka aus, tüübid rassivad seal päev läbi, ja siis mingi närviline otsustab kogu oma viha nede peale valada, kui asi avalikuks tuleks, siis ehk järgmine kord mõtleks, enne kui teisi inimesi sõimama hakkab. Saan aru, et iga inimene ei pea arvutist kõike jagama, aga sellist käitumist see ei õigusta. See on helpdeski töötaja ahistamine seal..... samas see sõimaja avaldas kõnes ka oma telefoni numbri, nii et igaühel on võimalus tagasi teha.
viimati muutis plugger 13.03.2003 21:51:36, muudetud 1 kord |
|
Kommentaarid: 11 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
2 :: |
7 |
|
tagasi üles |
|
|
Mart
HV kasutaja
liitunud: 07.01.2003
|
13.03.2003 21:48:28
|
|
|
clon kirjutas: |
...Usun, et see helpdeski töötaja ei ole oma igatahes kohale sobiv.. |
Minu meelest see töötaja pidas väga hästi vastu ja sobib sinna töötama hästi. Seda küll, et naisel oli põhjust vihane olla, et ei saanud oma tööd teha, aga see läks puhta hulluks ära. Asju saab rahulikumalt ka ajada!
|
|
Kommentaarid: 5 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
4 |
|
tagasi üles |
|
|
Spott
HV Guru
liitunud: 08.10.2002
|
13.03.2003 21:51:53
|
|
|
Samas peab helpdesk arvestama ka taoliste inimestega!
Ma kujutan ette, et kui minu ema sinna helistaks, siis ka tema suhtleks sama moodi. Kui inimene ei mõista, milles probleem, siis peab profesionaalne töötaja ta maharahustama ja step by step asja seletama. Töötasin ise 2 aastat klienditeenindajana ja tean, et viisakaks ja naeratava näoga pead sa ka siis jääma, kui sind sõna otseses mõttes läbi sõimatakse, lahtilasta lubatakse jne.
Antud juhul oli mõlemil juhul helpdeski töötajas tunda rahulolematust ja tüdimust. Seda ei tohiks olla kuulda!
_________________ Kingitused internetist - NetiKink - tellige endale näiteks HV avatariga ja kasutajanimega tass, t-särk või mõni muu huvitav kingitus sünnipäevaks või muuks tähtpäevaks. |
|
Kommentaarid: 162 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
6 :: |
0 :: |
134 |
|
tagasi üles |
|
|
martin_kivi
HV veteran
liitunud: 04.02.2003
|
13.03.2003 21:56:07
|
|
|
Tegelikult on täiesti mõistetav, et sellel teisel naisel lendas
kops üle maksa aga siiski on just tema poolt äärmiselt
suured möödalaskmised suhtlemise koha pealt.
Nagu aru saada oli, oli keegi teine
helpdeski töötaja naisega enne inetult käitunud, kuid kust
võtab naine endale õiguse käega vastu rindu taguda ja
sõimata klienditeenindajat vinniliseks nolgiks?
|
|
Kommentaarid: 52 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
4 :: |
4 :: |
37 |
|
tagasi üles |
|
|
sektor1
Kreisi kasutaja
liitunud: 21.01.2003
|
13.03.2003 21:58:41
|
|
|
Ma soovitaks ikkagi eelkõige lugeda neid Topicuid kus tehakse arvuti kauplusi maha ning siis jälle seda.. nii mõnigi hakkab oma sõnu sööma.. Üldiselt jah tuleks aru saada, kui helistada, et ega Help Deckis töötaja ei näri kaabelt läbi või ei seisa seal peal !
Röökimine ja tasakaalu kaotamine näitab inimese madalat intelekti !
To martin_kivi.. Jah ja siis lahterdada veel intelikentseid ja haritud inimesi lahrisse.. ta oleks võinud ise ennst pealt kuulata..
_________________ AMD VS INTEL |
|
Kommentaarid: 29 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
1 :: |
27 |
|
tagasi üles |
|
|
collapsed
HV vaatleja
liitunud: 29.12.2002
|
13.03.2003 22:28:39
|
|
|
tegelikult kirjutatakse need sonad
intellekt ja
intelligentseid...
mis muttidesse puutub..
raagite et helpdeski mees peab olema moistev.
no, niipalju kui mina motlen, siis voiks klient samuti moistev olla.
mul endal ka monikord piste ahtris kui ei suudeta aidata,
kuid no, ega ma selleparast bravuuritsema ei hakka.
neil daamidele on ikka paris vahe seda moistust jagatud.
|
|
tagasi üles |
|
|
hatter
HV vaatleja
liitunud: 05.11.2001
|
13.03.2003 22:41:09
|
|
|
clon kirjutas: |
Miks segane? Selge see, et sellel inimsel oli probleem. |
probleem ajudega.
"mobiiltelefoni numbrit ma ei ütleks isegi oma emale mitte... see on nii personaalne."
|
|
Kommentaarid: 4 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
4 |
|
tagasi üles |
|
|
Telempe
Kreisi kasutaja
liitunud: 02.11.2002
|
13.03.2003 22:42:31
|
|
|
keep everything in private
_________________ ORLY? I hardly know her! |
|
Kommentaarid: 22 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
21 |
|
tagasi üles |
|
|
DigeBeni
HV Guru
liitunud: 06.11.2001
|
13.03.2003 23:11:55
|
|
|
... te ikka kuulasite korralikult, mida see viimane eit
suust välja ajas ?! Krt, siin pole ju midagi vadrata ET
teeninduskultuurist, eit oli nii pöördes, et ei jaganud
maad ega mütsi välja, ilmselt ülikoolitööga vindi diaba
üle keeranud ja nüüd elas ennast helpteskis välja.
Täiesti lootustu juhtum, sellistega pole muud, kui ära
kuulata ja nentida, et jälle üks võimalik depressioonist
tulenev suitsiid ära hoitud ...
_________________
|
|
Kommentaarid: 193 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
2 :: |
5 :: |
160 |
|
tagasi üles |
|
|
B6
HV Guru
liitunud: 13.01.2003
|
14.03.2003 00:04:00
|
|
|
see viimane kõne oli küll masendav. igatahes mõlemast on kahju. naisest vaat, et rohkemgi. klienditeenindajale vähemalt makstakse ja närvid on (siis veel olid) tal korras, kui tal oli nii palju kannatust, et see kõne väärikalt lõpuni kuulata.
naisele on kindlasti abi vaja. hirmus mõelda, mis tast saab/on saanud, kui elab koos elukaaslasega kellele ta ei või isegi oma mobla numbrit avaldada või saab kokku oma verejanuliste sõbrannadega.
tõenäoliselt hoitakse teda tulevikus psühhoneuroloogiahaiglas, kus üritab juhtkonda jms kohtusse kaevata.
|
|
Kommentaarid: 181 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
5 :: |
154 |
|
tagasi üles |
|
|
hqs
HV Guru
liitunud: 13.12.2002
|
14.03.2003 01:00:32
|
|
|
jah...sellest naisest on tõesti kahju, selliseid kusjuures leidubki kõige rohkem millegipärast _haritlaste_ hulgas (endal viimane kogemus yhe inglise keele tõlgiga) ....
enivei, see tädi, kes lubab kõik kohtusse kaevata arvatavasti võiks tõesti psyhhoneurosse närve puhkama minna - ET klienditeeninduse mees tundub tema kõrval tõesti rahu ise (ok, see tydimuse noot hääles tekiks mulle kah sellise mõttetu jahumise peale ), sest kui klienti ei huvita yldse, mida sa talle yritad selgitada, vaid ajab oma yhte ja sama jama, siis mida muud ikka teha, kui oodata ära, kuni klient on end tyhjaks rääkind (no kasvõi sõimanud, kui juhtub selline inimene olema) - endal samasugune kogemus olemas 165'ga - lylitati telefon ilma hoiatamata välja ja siis nõuti veel raha sisse lylitamise eest, toru otsas olev teenindustibin ütles minu umbes 2-3 minuti jutu peale ainult _mhmhh, kaebus on vastu võetud_ - klienditeenindus standareid see just erilistesse kõrgustesse ei vii , kuid vähemalt tydineb klient ise tavaliselt ära
klienditeeninduse palgad ei ole küll nii suured, et mina oma närve sinna kunagi rikkuma roniks
_________________ O: vana (loe: antiikset) arvutustehnikat! |
|
Kommentaarid: 449 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
362 |
|
tagasi üles |
|
|
|