Hinnavaatlus
:: Foorum
:: Uudised
:: Ärifoorumid
:: HV F1 ennustusvõistlus
:: Pangalink
:: Telekavad
:: HV toote otsing
|
|
autor |
sõnum |
|
Sixten
HV Guru
liitunud: 14.12.2002
|
13.05.2014 14:19:39
|
|
|
Millega saavutab kõige parema tulemuse renderdamisel, kui mudel on valmis tehtud Autodesk Inventoriga ? Inventor 2014 enda renderdamine on väga lahja
|
|
Kommentaarid: 87 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
2 :: |
1 :: |
76 |
|
tagasi üles |
|
|
tige kala
HV veteran
liitunud: 16.11.2004
|
28.05.2014 19:59:32
|
|
|
Välis HDRI jah, tegelt pilt üldse nii tehtud et terve taust on lisatud photoshopis, ainult mudel ise ja vari on Maxist. Kasutasin välist HDRI'd sellepärast et ei saanud stuudio omadega kuidagi rahuldavat tulemust
_________________
|
|
Kommentaarid: 66 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
64 |
|
tagasi üles |
|
|
Rull
HV vaatleja
liitunud: 25.09.2009
|
|
Kommentaarid: 7 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
7 |
|
tagasi üles |
|
|
mikk36
HV Guru
liitunud: 21.02.2004
|
03.06.2014 19:54:44
|
|
|
Kohe alguses torkab silma, et kaamera horisont ei lähe kokku tausta horisondiga. Taustapilt peaks allpool olema tuntavalt.
|
|
Kommentaarid: 85 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
2 :: |
78 |
|
tagasi üles |
|
|
SeedX
HV kasutaja
liitunud: 10.07.2006
|
23.08.2014 13:49:34
|
|
|
Maxis tehtud, olen veel algaja. Puud ja mööbel on netist võetud.
|
|
Kommentaarid: 84 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
78 |
|
tagasi üles |
|
|
neros
HV Guru
liitunud: 26.11.2003
|
10.09.2014 10:21:53
|
|
|
Mitu aastat 3d'st eemal oldud, nüüd ei tule terminoloogiad meelde, et otsida... kuidas ma saaksin 3ds maxis Text objekti osakesed laiemaks teha? Okei... seletamine veidi raske... Toon v2ikse n2ite:
https://www.dropbox.com/s/fudp0nbvl3gl4r8/perspective_symbol.JPG?dl=0
Hieroglyyf - kujundi kriipsude vahed on aga liiga suured ja kriipsud ise liiga v2ikesed. Kuidas ma saaksin k6ik need kriipsud jms laiemaks/suuremaks teha nii, et koguobjekt ise kuhugi ei veniks, vaid et osakesed veniksid iseseisvalt ja nende keskpunkt j22ks samaks? Pushi proovisin, see ei suutnud alumist ja ylemist poolt tasapinnalisena hoida vaid hakkas neid kurvitama miskip2rast...
_________________ GitHub
.NET Core & Azure baasil lahendused ja arhitektuur - kontakt. |
|
Kommentaarid: 48 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
1 :: |
40 |
|
tagasi üles |
|
|
Braien
HV Guru
liitunud: 02.02.2009
|
10.09.2014 10:49:17
|
|
|
Edit poly ja selectid need polygonid mida tahad muuta.
_________________ Has anyone really been far even as decided to use even go want to do look more like? |
|
Kommentaarid: 102 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
1 :: |
1 :: |
90 |
|
tagasi üles |
|
|
neros
HV Guru
liitunud: 26.11.2003
|
10.09.2014 14:45:14
|
|
|
Et siis k2sitsi? Ma lootsin et mingi modifier on...
E: A la, tee k6ik elemendid mingi x yhiku v6rra suuremaks, igasse kaarde v.a. ette ja taha...
_________________ GitHub
.NET Core & Azure baasil lahendused ja arhitektuur - kontakt. |
|
Kommentaarid: 48 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
1 :: |
40 |
|
tagasi üles |
|
|
Rapidsh0t
HV vaatleja
liitunud: 13.07.2010
|
10.09.2014 21:30:52
|
|
|
neros kirjutas: |
Et siis k2sitsi? Ma lootsin et mingi modifier on...
E: A la, tee k6ik elemendid mingi x yhiku v6rra suuremaks, igasse kaarde v.a. ette ja taha... |
Tervist!
Heh, kriipsud ja osakesed
Kui ma nüüd õigesti aru saan su murest, siis peaks siinkohal aitama see, kui sa lisad oma objektile Edit Poly modifier'i, teed kõik vajalikud elemendid (Element sub-object, "5") aktiivseks ja lihtsalt Scale'd neid ainult x-y tasandis. Aga enne vaata, et su "Use Center" (vt pilti) oleks "Use Pivot Point Center" peal.
Siis on veel see variant, et sa valid ainult objekti külgmised Polygon'id (näiteks Front view's) ja Extrude'd neid jälgides, et su Extrude meetod oleks "Local Normals".
Kolmas variant on Shell modifier'i kasutamine, aga see teeb su elemendid igas suunas "paksuks".
Edu!
|
|
tagasi üles |
|
|
neros
HV Guru
liitunud: 26.11.2003
|
11.09.2014 09:25:42
|
|
|
Ei ole kursis 3d m6istetega
Nuputasin oma peaga selle element sub-obj v2lja, aga seal tekkis omakorda see probleem, et toimib korralikult ainult siis, kui pole yhtegi sissepoole minevat nurka. Proovisin ka seda, et push+slice+cap holes, aga see keskmine auk kaeti 2ra... ja see peaks alles j22ma. See oli ideaalne lahendus, kui vaid saaks AINULT slice poolt tekitatud aukudega seda teha... Extrude pole veel proovinud. Polysid on küll palju, aga kui ta ka sissepoole olevatel suudab sujuvalt teha (muidu peab vertexitele kallale minema) siis peaks parem variant olema. Proovin 2ra kui kodu j6uan
Oeh, mingi teksti 3d printimise jaoks valmis tegemine on ikka paras peavalu
_________________ GitHub
.NET Core & Azure baasil lahendused ja arhitektuur - kontakt. |
|
Kommentaarid: 48 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
1 :: |
40 |
|
tagasi üles |
|
|
tiivik
HV kasutaja
liitunud: 15.12.2009
|
09.02.2015 15:31:15
|
|
|
Ahoi!
Pakkuda tööd 3D modelleerijatele. Projekte on palju ning vaheldust on rohkelt. Huvi korral palun saada näidiseid oma tehtud töödest:
Kontakt:
info@wolfprint3d.ee
5621 4070
http://wolfprint3d.ee/
|
|
tagasi üles |
|
|
Diginugis
HV kasutaja
liitunud: 14.05.2006
|
23.11.2015 17:18:11
|
|
|
Mõtlesin ka tutvuda 3D-ga ning esimeseks katsetuseks tegin ühe mootorvoodi raami. Inventoriga sai katsetatud, kuigi paljud soovitavad kähku 3dsmax-i peale üle kolida enne kui hilja
Spoiler
_________________ PORTFOLIO
¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯ |
|
Kommentaarid: 68 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
62 |
|
tagasi üles |
|
|
Sixten
HV Guru
liitunud: 14.12.2002
|
23.11.2015 21:18:17
|
|
|
Diginugis kirjutas: |
Mõtlesin ka tutvuda 3D-ga ning esimeseks katsetuseks tegin ühe mootorvoodi raami. Inventoriga sai katsetatud, kuigi paljud soovitavad kähku 3dsmax-i peale üle kolida enne kui hilja
Spoiler
|
Inventor ja 3dsmax on veits erineva eesmärgi jaoks ka minu teada. Inventorit kasutatakse palju tootmisettevõtetes ja pigem tehniliste jooniste/mudelite tegemiseks. 3dsmax on vist üldine 3D mudelite tegemiseks ?
|
|
Kommentaarid: 87 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
2 :: |
1 :: |
76 |
|
tagasi üles |
|
|
Braien
HV Guru
liitunud: 02.02.2009
|
23.11.2015 22:01:08
|
|
|
3ds max suht üldine, aga renderdamise jaoks eelistatud.
_________________ Has anyone really been far even as decided to use even go want to do look more like? |
|
Kommentaarid: 102 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
1 :: |
1 :: |
90 |
|
tagasi üles |
|
|
mikk36
HV Guru
liitunud: 21.02.2004
|
23.11.2015 23:58:59
|
|
|
3DSMax polymodeling jne vaba modelleerimine, Inventor tehniline joonestamine ja nendest joonistest 3D välja venitamine.
|
|
Kommentaarid: 85 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
2 :: |
78 |
|
tagasi üles |
|
|
Diginugis
HV kasutaja
liitunud: 14.05.2006
|
24.11.2015 09:08:50
|
|
|
mikk36 kirjutas: |
3DSMax polymodeling jne vaba modelleerimine, Inventor tehniline joonestamine ja nendest joonistest 3D välja venitamine. |
Just. Tööalaselt on Inventor mulle õige, seega sai siis niimoodi alustatud Aga kindlasti teen enne jõule tutvust ka 3DSMaxiga
_________________ PORTFOLIO
¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯ |
|
Kommentaarid: 68 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
62 |
|
tagasi üles |
|
|
m4rk
HV vaatleja
liitunud: 24.09.2006
|
18.05.2016 15:14:46
|
|
|
Keegi high end tasemel Maya't valdab? Peamiselt tegu: autode sisedetailide modelleerimisene (quadrangulated), UV-mapping nii pindadele kui ka õmblustele.
Täpsem info juba vajadusel.
|
|
Kommentaarid: 2 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
2 |
|
tagasi üles |
|
|
Sixten
HV Guru
liitunud: 14.12.2002
|
20.05.2016 09:26:38
|
|
|
Soov on teha paarist 3d mudelist fotorealistlik renderdus. Mis programmiga on soovitatav teha mudel ? Kas Solidworks, Solid Edge või Inventor ? Millega hiljem renderdada ? Lõppkvaliteet peaks jääma nii hea kui võimalik.
|
|
Kommentaarid: 87 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
2 :: |
1 :: |
76 |
|
tagasi üles |
|
|
tarmac
HV kasutaja
liitunud: 10.08.2007
|
28.06.2016 02:20:21
|
|
|
Palun veidi abi. Pole ise piisavalt kogenud joonestaja. Aga lühikokkuvõte on selline, et on üks auto embleem mida ma sooviks näha .par või .stl formaadis.
Embleem on füüsiliselt olemas. Tegu on vana Audi V8 originaal ''8''-ga. Ma olen siiani ise suutnud väliskontuuri joonistada, kuid embleem on nö faasidega.
Neid ma lihtsalt ei oska joonistada.
Palun kirjutage mulle kui leiate, et viitsite tahate proovida.(mõõtevahendid saate ka vajadusel minu käest)
Ma eeldan, et tasuta lõunaid ei ole.
_________________ www.crawl.ee Eesti R/C Rock Crawlerid. |
|
Kommentaarid: 29 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
28 |
|
tagasi üles |
|
|
kenny91
HV vaatleja
liitunud: 27.03.2006
|
01.09.2016 22:31:11
|
|
|
Üks pooleli olev projekt.
Fallout 4-st dream machine.
Konstruktiivne kriitika alati teretulnud.
|
|
Kommentaarid: 1 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
1 |
|
tagasi üles |
|
|
rants15
HV vaatleja
liitunud: 12.06.2014
|
24.01.2017 09:23:56
|
|
|
Panen ka siis paar tehtud tööd, avastasin enda jaoks uue programmi, Solidworks ja 3D Maxi renderdused on liiga aeganõudvad ja pole väga paindlikud, mis puudutab parandusi.
Diivani patjadele ei viitsinud kortse mudeldada, joonistasin 3D maxis Viewport Canvasega bump mapid valmis ja konvertisin normal mapiks.
|
|
tagasi üles |
|
|
mikk36
HV Guru
liitunud: 21.02.2004
|
05.03.2017 13:34:40
|
|
|
Spoiler
|
|
Kommentaarid: 85 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
2 :: |
78 |
|
tagasi üles |
|
|
MrPuhur
HV vaatleja
liitunud: 04.03.2013
|
11.08.2017 16:30:29
|
|
|
Spoiler
Ise kokku mugandatud auto, ei tahtnud väga kinni mõelda ennast tehes mõnda päris autot.
|
|
Kommentaarid: 2 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
2 |
|
tagasi üles |
|
|
tige kala
HV veteran
liitunud: 16.11.2004
|
03.01.2018 20:23:54
|
|
|
Pole paha, enda viimane looming:
Spoiler
Spoiler
_________________
|
|
Kommentaarid: 66 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
64 |
|
tagasi üles |
|
|
MrPuhur
HV vaatleja
liitunud: 04.03.2013
|
31.01.2018 20:03:12
|
|
|
Spoiler
|
|
Kommentaarid: 2 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
2 |
|
tagasi üles |
|
|
|